Mijn app honeywell home ziet keurig de netwerknaam die ook op mijn thermostaat staat maar geeft geen optie “volgende” ook niet als ik de netwerknaam selecteer (selectie houdt hij ook niet vast). Help, app is nu waardeloos en daarmee eigenlijk de hele thermostaat.
Beantwoord
T6 thermostaat netwerkverbinding vanaf app honeywell
Beste antwoord door JampieJampie
Antwoord ontvangen van Resideo Customer Service:
Op dit moment is er een probleem met installatie van T6 voor de Iphone met ios versie 14.2. Er wordt op dit moment gewerkt aan een oplossing. De verwachting is dat dit rond half december is opgelost.
Er is een workaround maar deze werkt niet in alle gevallen.
1. When it gets to the screen to select 'TSTAT XXXX' come out of the app without closing down (Press button on older devices or swipe up very slowly on new ones then press the background screen)
2. Go to settings > Go to WiFi > select TSTAT from list, wait for it to connect > Go back into app and it will allow you to continue the process.
Lukt dit niet adviseren wij een Iphone/tablet met 14.1 of eerder te gebruiken of een Android
En ja, ik heb op beide apparaten IOS 14.2 en nee, ik was niet van plan om voor de t6 nog een iphone of android aan te gaan schaffen met een oudere IOS.
De workaround werkte niet exact maar gaf me nieuwe opties om van alles uit te proberen en op 1 apparaat is het nu gelukt . Of dit op mijn iphone nu nog een keer gaat lukken is maar de vraag. Het lag in ieder geval niet aan de mghz in de router en ik blijf spijt houden van mijn aanschaf.
dank voor een ieder die mee heeft gedacht.
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.