Skip to main content

Windows 10 Home 64 bits Rechtergedeelte taakbalk van mijn PC weigert dienst. O.a, actiecentrum, volume en internet verbindingen zijn niet meer te openen. Wie weet raad?

Sinds kort kan ik het actiecentrum, volume en internetverbindingen niet meer openen vanaf het rechtergedeelte van de taakbalk, Wat is de oplossing. Herstel? Helaas werkt dat ook niet meer!


@PF1941  Daar heb ik helaas als medewerker van de provider KPN eigenlijk wat minder ervaring mee. Je zou nog even kunnen kijken of het updaten of opnieuw installeren van de drivers werkt. Dat wil in mijn ervaring weleens helpen!


Ik heb vandaag op google de oplossing gevonden en het systeemgedeelte van de taakbalk werkt weer naar behoren Get-AppXPackage -AllUsers | Foreach {Add-AppxPackage -DisableDevelopmentMode -Register "$($_.InstallLocation)\AppXManifest.xml"} "    

Dat invoeren in de Windows powershel als administrator


Dank je voor het delen @PF1941 . Fijn om te horen dat je een oplossing hebt gevonden:-) . Ik wens je een hele fijne dag verder en als ik nog iets voor je kan doen laat het dan weten!


Reageer