Ik heb sinds een half jaar een slimme thermostaat van Tado.
De thermostaat is volledig geïnstalleerd en werkt, maar de temperatuur in huis is niet constant.
Als ik bv de thermostaat ingesteld heb op 21 graden, dan hoor je meteen na enkele seconden de ketel aanslaan. De temperatuur wordt bereikt. Op een gegeven moment voel ik dan dat de temperatuur niet meer gehaald wordt. Het duurt dan ongeveer een half uur voor de ketel weer bijverwarmd. Maar ik verwacht dat de temperatuur contstant blijft (iets van fluctuatie is natuurlijk altijd sprake van, maar een daling van 1.5 graad is wel veel..).
Omdat het dan niet behaaglijk is in huis, pakken wij de app er weer bij en zetten de thermostaat maar naar instelwaarde 21.5.
Dat is bijzonder vindt ik. Moet niet hoeven toch. Wat zou het probleem kunnen zijn?
Tado heeft al vele malen de signalen ed uitgelezen en zegt dat het wifi signaal beter moet.
Maar als wij boven zijn, of 15 meter verder in de tuin, dan hebben wij altijd 3 wifi boogjes. Het internet is ook altijd snel.
Wie ons kan helpen, graag!!
*Admin: titel aangepast voor een betere vindbaarheid en verplaatst naar het juiste board