Skip to main content
Sticky

Test de toekomst van de MijnKPN App: probeer nieuwe wifi-functies en instellingen

• February 24, 2025
  • 35 reacties
  • 3324 keer bekeken
Test de toekomst van de MijnKPN App: probeer nieuwe wifi-functies en instellingen
Toon eerste bericht

35 reacties

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Bedankt voor alle aanmeldingen tot nu toe!
We kijken ernaar uit om samen met jou aan de slag te gaan.

We willen je laten weten dat de start van het testen iets later zal plaatsvinden dan oorspronkelijk gepland. We werken eraan om alles zo goed mogelijk voor te bereiden en houden je op de hoogte zodra we een nieuwe startdatum hebben.

Dank je voor je geduld en enthousiasme! Mocht je vragen hebben, laat het ons gerust weten.

Shyrin van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+18
  • Auteur
  • Community Manager
  • May 14, 2025

Update: goed nieuws!

Niet alleen klanten met een KPN Box 12 kunnen meedoen: álle modems die zijn overgezet naar KPN Software komen in aanmerking voor deelname aan deze test. Dus heb je interesse en wil je alsnog meedoen? Meld je dan vooral aan: je bent van harte welkom!

We verwachten binnenkort te kunnen starten. Zodra het zover is, geven we een seintje in dit topic.
Ben je geselecteerd? Dan ontvang je een e-mail met alle informatie. In het topic laten we ook weten wanneer de selectie is gemaakt en wanneer de mails zijn verzonden.

Dealict
Helper
Forum|alt.badge.img
  • Helper
  • May 14, 2025

Ik doe graag mee 

MandersOnline
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6

Ik doe graag mee 

Druk dan vooral op de aanmeld knop om je aan te melden 👍🏻

Ik wacht het allemaal nog even rustig af, want het wachten van nu heeft ook wat opgeleverd omdat we dus dan met meerdere soorten modems in 1x kunnen testen.🎉

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • June 16, 2025

Ik ben nu beta tester van de standaard MijnKPN app (Android v6.33.5), Ik zou heel graag een versie willen testen met een betere Wifi beheersfunctie.

Ik heb de V10 met nieuwe firmware, maar nog niet de laatste versie. Ik wacht nog heel even met het opnieuw aansluiten van de SuperWifi 2 punten.

Maar ik test dus graag mee als er nog een plekje is. 

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Wat leuk ​@RonaldM01 Als jij mee wil doen, kan dat zeker nog wel. Meld je maar aan via de aanmeldknop in het openingsbericht! 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • June 16, 2025

@Jeroen van KPN formulier ingevuld en verzonden. Ik moest wel aangegeven dat ik een V12 had maar ik heb een V10 🫣

Francois
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+14
  • Wijsgeer
  • June 16, 2025

Ik doe graag mee

Jeroen van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+22

Alle aanmeldingen zijn verwerkt en de selectie is door een keuze commissie gemaakt. Kortom we gaan beginnen met het testen! 

RonaldM01
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+6
  • Slimmerik
  • June 29, 2025

Helaas zit ik er niet bij, wie weet de volgende keer!