Skip to main content

Sinds een paar dagen aangesloten op de glasvezel en nu zou ik supersnel internet moeten hebben.

Thermostaat van Nefit krijgt geen signaal evenals mijn telefoon, de scherpte van mijn smart tv is ook sterk achteruit gegaan.

De monteur probeerde een versterker aan te sluiten maar dat ging niet, mijn experia box was daar niet geschikt voor en hij had geen andere in de auto liggen maar zo zou ht ook moeten lukken. Bij wie kan ik nu terecht?

 

Welk type modem heb je?


experia v10


voor in mijn huiskamer moet ik toch geen extra bekabelde versterkers aan te sluiten? er is wel een kabel naar de box verbonden

 


De tv ontvanger is met een kabel aangesloten aan het modem begrijp ik. Welke snelheid heb je nu? Liefst gemeten met een bekabelde pc of laptop. 


welke snelheid??? wat bedoel je daar mee


Als je naar speedtest.net gaat kan je de snelheid van je verbinding meten. 


dat zal ik dan maar eens gaan proberen al ben ik voor zoiets totaal ongeschikt


121.6


Geeft niets.  Probeer het en kom je er niet uit dan helpen we je.


Heb je alleen een modem of ook wifi versterkers?


https://kpn-itns.speedtestcustom.com/result/c1f540c0-4d88-11ed-8296-ebc290ba05d2


ik heb ook een versterker herinner ik mij, staat boven

 


Heb je iemand in je omgeving die veel kennis heeft van deze materie?


nee,


 ik ben eens wezen kijken op http://192.168.2.254 , eerst een wachtwoord aangemaakt. bij wifi zie ik 3 vakjes, 1 voor de tv , een voor mijn tablet en een voor de tel van mijn vrouw. de termostaat staat er niet bij en ook mijn telefoon niet. Wat nu?


Hoi @bbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbbb .  Even voor mijn beeldvorming:

Spelen hier meerdere issues? Of is het alleen die thermostaat die geen verbinding heeft? 

Je schrijft dat er ook een wifi versterker is aangesloten? Hoe ziet dat ding er uit? En is die met een kabel aangesloten op de v10?


Ik heb mondeling kontakt gehad met een kpn medewerking en die heeft het op afstand opgelost, alles doet het nu weer al heb ik werkelijk geen idee waar de fout zat. Bedankt voor het meedenken het heeft mij toch computer wijsheid op geleverd.