Skip to main content

Hallo, nadat ik de KPN thuisapp geinstalleerd heb op mijn telefoon, lukt het niet om deze te verbinden met mijn super wifi punten. Het admin password op het wifipunt werkt niet, klantenservice medewerkers kunnen me ook niet helpen dit op te lossen. Hopelijk kunt u duidelijkheid geven…..

 

Dag @BasB12. Welkom hier op het Forum. Lastig dat het wachtwoord niet wordt herkend. Wat voor melding krijg je precies? Als het goed is heb je een beheerderswachtwoord aangemaakt. Dit is hetzelfde wachtwoord als waar je mee inlogt in de webinterface. Lukt dat laatste wel? Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd? Wat je eventueel ook nog zou kunnen doen, is je modem resetten en ook de SuperWifi punten resetten. Als je na het uitvoeren van de reset de SuperWifi punten weer aansluit, dan wordt één apparaat het “master apparaat”. Hier moet je dan het wachtwoord van gebruiken voor de app. Gebruik je wel dat wachtwoord? 


Hi Natasja, dank voor je bericht. Sinds de monteur in maart eea geïnstalleerd heeft kom ik er niet meer in. Wel in de browser maar met de super WiFi punten kan ik geen verbinding krijgen. Alles meerdere keren gereset, geïnstalleerd etc. Na 2x bellen met de ‘klantenservice’ 0800-0402, blijven er 2 opties over aan het einde van het gesprek: opzeggen / overstappen of een technisch service abonnement afsluiten voor €5 per maand zodat ik met iemand kan praten om het wel op te lossen. Dat laatste dus nooit. Ik weet het niet meer. 


Nog als aanvulling: waar het misgaat is als ik via de app wil inloggen dan werkt dus geen enkel wachtwoord. Dan kan ik wachtwoord resetten door de QR code achterop het WiFi punt te scannen. Dan krijg ik de melding onbekende code. 


Je kunt dus wel inloggen in de webinterface met het beheerderswachtwoord, begrijp ik. Wat is de exacte melding die je krijgt als je met ditzelfde wachtwoord inlogt in de KPN Thuis app? En heb je óók je Experia Box teruggezet naar fabriekinstellingen? Vanaf wat voor merk + model apparaat probeer je in te loggen? En wil je de app eens op een ander apparaat installeren? Kun je vanaf dat apparaat wel inloggen in de KPN Thuis app?


Ik zie dat je niet meer hebt gereageerd, @BasB12. Ik hoop dat dit betekent dat het inmiddels is gelukt om in te loggen. Als je nog andere vragen hebt, stel die dan gerust.


Had nog niet gereageerd omdat ik er al zoveel tijd in heb gestopt…..experiabox gereset, app op de iPad geïnstalleerd (normaal via mij iPhone) alles zonder resultaat. Krijgt foutmelding wachtwoord, dan geeft de app aan om het super WiFi punt te resetten. Als daarna wachtwoord wil resetten en de QR code achterop het super WiFi punt scan is melding: oeps er gaat iets mis….. En dat heb ik al 10 keer gezien....


Reageer