Skip to main content

Mijn app deed raar en toonde niet alle netwerken en niet alle versterkers. Ik klikte op 'vergeet alle netwerken'. Dan krijg je een popup met:

Je wordt uitgelogd van alle opgeslagen netwerken. Om instellingen weer te kunnen wijzigen moet je opnieuw inloggen met je beheerderwachtwoord. De instellingen van je wifiversterkers blijven behouden.

Dat is precies wat ik wilde. Maar er werd daarna nooit meer om een wachtwoord gevraagd. Ik heb de app verwijderd en al 30x opnieuw geïnstalleerd maar het is kansloos. Ik kan op mijn modem inloggen maar ik krijg niets meer in de app te zien. Ik zie met wel netwerk ik ben verbonden. Dat is het. Ik wil weer inloggen, alle netwerken en alle verbonden apparaten zien en mijn wifiversterkers. Gewoon in de app ipv via mijn browser.

Hoe kan dit gefixt worden? Waar voer ik dat beheerderswachtwoord in? It drives me crazy!

Kies daarvoor in KPN Thuis app eerst voor Internet in de onderbalk en klik vervolgens rechtsboven op het tandwieltje. Dan zie je de plaats waar je het Beheerderswachtwoord kan invullen.


Hoi Ruud,

Was dat maar waar. Dat was alleen de allereerste keer zo. Ik kan daar weer extern naar mijn browser gaan of weer alles vergeten. Zie screenshot

 

Groet Iris

 


Wat gebeurt er als je kiest voor “Log in op je modem via de browser”?


Dan word ik hier naartoe gestuurd:

http://mijnmodem.kpn/2.0/gui/

Mijn browser zegt dan: 

Deze site is niet bereikbaar

Check of mijnmodem.kpn een typfout bevat.

DNS_PROBE_FINISHED_NXDOMAIN

Ik kan wel gewoon via het ip adres mijn modem benaderen. 


@Iriswk Welkom op het forum. 

Wat irritant dat er geen gegevens meer zichtbaar zijn in de KPN Thuis app. 

Heb je een mogelijkheid om een reset van de Experiabox uit te voeren, en hierna de app opnieuw te installeren. 

Het kan dan wel even duren voor de gegevens daar ook weer zichtbaar zijn. 

Kun je laten weten of het op die manier wel lukt?