Skip to main content

Hallo kpn : heb een probleem met de app thuis die altijd netjes in verbinding staat met de router thuis maar sins gisteren middag had ik al problemen met inloggen ik druk op de app en hij logt in 10sec en dan kunnen we de WiFi super punten instellen en naam geven maar nu werkt het niet meer maar alles gedaan maar niks werkt meer heel vreemd router is V10 denk zelf dat het aan dat ding ligt 

 

Admin: eigen topic voor je bericht aangemaakt

Welkom, @Zoutj, leuk dat je ons gevonden hebt. Vervelend, zeg, dat de KPN Thuis app ineens niet meer goed werkt. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd?


Welkom, @Zoutj, leuk dat je ons gevonden hebt. Vervelend, zeg, dat de KPN Thuis app ineens niet meer goed werkt. Heb je de app al eens opnieuw geïnstalleerd?

Hallo bedankt voor je bericht : 

 

heb de app er helemaal afgegooid van me iPhone en uit gezet opnieuw erop gezet en toen live locatie aangezet en toen weer het zelfde gezeik . En dan krijg je van die domme antwoorden dan doe je hem via de ouderwetse manier koppelen aan het netwerk maar dan krijg die de zelfde naam als de hoofd WiFi router en dat willen we niet en we kunnen via de app gelijk de sterkte zien super top maar het werkt nu niet heel jammer en KPN wil er niks aan doen of mee werken  


Lukt alleen het wijzigen van de naam van de SuperWifi niet? Dat zou kunnen kloppen, want deze nemen de instellingen van de Experia Box automatisch over. Dat kunnen we niet veranderen.

Of begrijp ik het verkeerd en is er iets anders wat niet gaat?


Lukt alleen het wijzigen van de naam van de SuperWifi niet? Dat zou kunnen kloppen, want deze nemen de instellingen van de Experia Box automatisch over. Dat kunnen we niet veranderen.

Of begrijp ik het verkeerd en is er iets anders wat niet gaat?

Bedankt voor u bericht 

 

we willen die super WiFi punten instellen via de app omdat we de naam kunnen geven waar die komt te staan . En de sterkte van het signaal meten maar de app thuis om automatisch in te loggen in de router die werkt niet hij ziet me router niet 

 


Lukt alleen het wijzigen van de naam van de SuperWifi niet? Dat zou kunnen kloppen, want deze nemen de instellingen van de Experia Box automatisch over. Dat kunnen we niet veranderen.

Of begrijp ik het verkeerd en is er iets anders wat niet gaat?

Bedankt voor u bericht 

 

we willen die super WiFi punten instellen via de app omdat we de naam kunnen geven waar die komt te staan . En de sterkte van het signaal meten maar de app thuis om automatisch in te loggen in de router die werkt niet hij ziet me router niet maar hij is wel in verbinding met de router thuis . Uit het niets werkte het niet meer ik vind het toch erg zonden zo product maar veder geen ondersteuning de app die ze maken als er wat aan de hand is zijn ze niet thuis 

 

 


Oké, dat maakt het voor mij duidelijker. De app heb je al eens opnieuw geïnstalleerd. Het volgende wat ik je kan aanraden is om het modem een reset te geven. Hiermee worden de instellingen van het modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen.


Oké, dat maakt het voor mij duidelijker. De app heb je al eens opnieuw geïnstalleerd. Het volgende wat ik je kan aanraden is om het modem een reset te geven. Hiermee worden de instellingen van het modem teruggezet naar de fabrieksinstellingen.

Hallo beste : 

 

heb de modem reset gedaan wat jij aangaf op de site geen stekker eruit gehaald maar de andere optie want de stekker eruit halen had ik de vorige keer gedaan en dat hielp niks en ik heb gekeken via de app thuis en hij doet nog steeds niks ik denk nu echt dat het aan de modem ligt waar de app verbinding mee moet maken hij is wel volcontinue verbinding met de modem ik vind het een raar iets dat ik aangeeft aan KPN over de app en modem en wat we krijgen te horen is ja sorry even via de ouderwetse manier aansluiten . Nee want we willen nogmaals de sterkte meten en naam afgeven waar het product komt te staan . Maar ik hoop dat het nu ooit goed ga komen ik vind het heel jammer 😞 . Bedankt voor u reactie en hopelijk tot snel 


En nu heb ik dit ook weer app verwijdert nieuwe erop gezet geef die wachtwoord aan dat is wachtwoord van de router die op de stickers staat vul ik dat in fout 

Nu kom ik niet meer in de app als ik dit niet invult ??


Volgens mij komen we steeds een stapje dichterbij een werkende KPN Thuis app. Als je nu eens ‘wachtwoord vergeten’ doet?


Volgens mij komen we steeds een stapje dichterbij een werkende KPN Thuis app. Als je nu eens ‘wachtwoord vergeten’ doet?

Dan krijgen we dit met zo qR code ding dus kom er niet meer in 😞 zonden zeg en kan dus ook niet kijken als die het doet de app want moet eerst deze stap voltooid hebben 


En nu heb ik dit ook weer app verwijdert nieuwe erop gezet geef die wachtwoord aan dat is wachtwoord van de router die op de stickers staat vul ik dat in fout 

Nu kom ik niet meer in de app als ik dit niet invult ??

Je moet het wachtwoord gebruiken wat achterop de SuperWiFi staat, achter het klepje. Niet dat van de router.


 

*Admin: Wachtwoord verwijderd ivm privacy


@Zoutj Het klopt dat je met de QR-code aan de slag moet. Lukt dit niet als je de SuperWifi hebt aangekoppeld, probeer het dan eens als je deze niet aangesloten hebt. Als de Thuis app dan weer werkt, kan je de SuperWifi weer aansluiten.

Ik heb overigens ook meer informatie over het verdwijnen van de SuperWifi in de Thuis app. Dit ligt niet aan de app, maar aan de SuperWifi. Die komen in een soort loop terecht, waardoor de software overbelast raakt. Hierna verdwijnt de SuperWifi uit de Thuis app. Dit is op te lossen met een reset. Als het goed is, komt er binnenkort een update waarmee dit probleem verholpen zal worden.


@Zoutj Het klopt dat je met de QR-code aan de slag moet. Lukt dit niet als je de SuperWifi hebt aangekoppeld, probeer het dan eens als je deze niet aangesloten hebt. Als de Thuis app dan weer werkt, kan je de SuperWifi weer aansluiten.

Ik heb overigens ook meer informatie over het verdwijnen van de SuperWifi in de Thuis app. Dit ligt niet aan de app, maar aan de SuperWifi. Die komen in een soort loop terecht, waardoor de software overbelast raakt. Hierna verdwijnt de SuperWifi uit de Thuis app. Dit is op te lossen met een reset. Als het goed is, komt er binnenkort een update waarmee dit probleem verholpen zal worden.

De Qr code werkt niet nog steeds niet . En wanneer word de update gedaan ?? 


@Zoutj Het klopt dat je met de QR-code aan de slag moet. Lukt dit niet als je de SuperWifi hebt aangekoppeld, probeer het dan eens als je deze niet aangesloten hebt. Als de Thuis app dan weer werkt, kan je de SuperWifi weer aansluiten.

Ik heb overigens ook meer informatie over het verdwijnen van de SuperWifi in de Thuis app. Dit ligt niet aan de app, maar aan de SuperWifi. Die komen in een soort loop terecht, waardoor de software overbelast raakt. Hierna verdwijnt de SuperWifi uit de Thuis app. Dit is op te lossen met een reset. Als het goed is, komt er binnenkort een update waarmee dit probleem verholpen zal worden.

De Qr code werkt niet nog steeds niet . En wanneer word de update gedaan ?? 

We vinden het heel jammer dat het niet werkt de app en we kunnen ook niet meer inloggen in de app 


De nieuwste update wordt in maart en april uitgerold. In onderstaande topic lees je meer over de updates van de SuperWifi en de Experia Wifi:

Het beheerderswachtwoord is het admin password van de eerst aangesloten (primaire) SuperWifi. Het gaat dus om het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen op de webinterface van dit apparaat, niet die van het wifi netwerk. Lukt het niet, dan lijkt het me goed om alles een reset te geven. Doe dit als volgt:

  • ontkoppel de SuperWifi's
  • reset je Experia Box
  • reset de SuperWifi's
  • verwijder de KPN Thuis app van je telefoon
  • herstart je telefoon
  • herinstalleer de KPN Thuis app
  • herkoppel de Experia Wifi en herinstalleer ze via de app

De nieuwste update wordt in maart en april uitgerold. In onderstaande topic lees je meer over de updates van de SuperWifi en de Experia Wifi:

Het beheerderswachtwoord is het admin password van de eerst aangesloten (primaire) SuperWifi. Het gaat dus om het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen op de webinterface van dit apparaat, niet die van het wifi netwerk. Lukt het niet, dan lijkt het me goed om alles een reset te geven. Doe dit als volgt:

  • ontkoppel de SuperWifi's
  • reset je Experia Box
  • reset de SuperWifi's
  • verwijder de KPN Thuis app van je telefoon
  • herstart je telefoon
  • herinstalleer de KPN Thuis app
  • herkoppel de Experia Wifi en herinstalleer ze via de app

 


 

Bedankt voor reactie 

 

ik heb het kaartje van de QR code gepakt van de WiFi super die aan me modem zit en die doet het niet . Als ik de super WiFi loskoppelt van de modem is die dan al al gerest ? En is die als ik hem terug stop weer gekoppeld met de rest dat ze automatisch elkaar zien ?? Want ik denk dat ik als ik dit doet alles niks meer werkt 😞 dus zonden van me centen en van de spullen . En de modem heb ik al gerest begin van deze PROBLEM !!!! . Sorry maar word er echt gek van en van KPN Nederland krijgen we niks meer te horen over het probleem. Bedankt voor de tijd en we horen elkaar. Vriendelijke groet  


Alleen het loskoppelen van de SuperWifi is geen reset. Je zal de resetknop moeten gebruiken. Deze knop houd je 10 seconden ingedrukt. De lampjes zullen dan verkleuren en de SuperWifi wordt opnieuw opgestart. Daarna kan je de SuperWifi weer koppelen aan jouw Experia Box.


Alleen het loskoppelen van de SuperWifi is geen reset. Je zal de resetknop moeten gebruiken. Deze knop houd je 10 seconden ingedrukt. De lampjes zullen dan verkleuren en de SuperWifi wordt opnieuw opgestart. Daarna kan je de SuperWifi weer koppelen aan jouw Experia Box.

Ja dat klopt dat hebben we ook gedaan en als we dat doen dan gaan de super WiFi punten naar hun eigen naam gekoppeld worden en we willen graag de sterkte en de naam kennen zien in de app 


Dat klopt. Met een reset wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Je kunt vervolgens de naam weer wijzigen via de KPN Thuis app.


Dat klopt. Met een reset wordt alles teruggezet naar de fabrieksinstellingen. Je kunt vervolgens de naam weer wijzigen via de KPN Thuis app.

Kunt u de stappen plan door sturen hoe we dat nu allemaal netjes moeten doen om alles weer aan de praat te krijgen want word er niet zoo blij van app werkt niet meer 


Ik denk dat het dan beter is om telefonisch contact met ons op te nemen, @Zoutj. Mijn collega kan je dan stap voor stap helpen bij het aansluiten van de SuperWifi punten. Dat is gemakkelijker dan wanneer ik het via het forum probeer uit te leggen. Je kunt ons bereiken op het gratis telefoonnummer 0800 0402.


We hebben contact gehad met een medewerker Van kpn jongen was top wilde helpen maar kon niks en hij had een andere afdeling bericht over me probleem en daar ben ik over gebeld die jongen was ook top wilde helpen alleen hij kon niks regelen alles geprobeerd maar werkte niet . Daarom nu de vraag wat we nu gaan doen . De app thuis kan ik niet mee inloggen om me WiFi punten in te stellen hij vraagt is dit je netwerk ja inloggen dan haal ik me router erbij achterop staat een wachtwoord ingetikt en die is fout WiFi punt Qr code en die pakte hij ook niet . En we hebben geen enkel ander wachtwoord of iets gedaan . Wat gaan we nu doen @Kpn @Denise_ andere mensen. HELP help HELP


We gaan het gewoon nog een keer proberen:

  1. Ontkoppel de SuperWifi's. Maak ze los van de Experia Box en het stroom.
  2. Verwijder de KPN Thuis app van jouw telefoon en start jouw toestel opnieuw op.
  3. Geef de Experia Box een reset. Volg hiervoor de instructies onder kopje 2.
  4. Installeer nu de KPN Thuis app weer op jouw telefoon.
  5. Volg de instructies op voor het installeren van de KPN Thuis app. Het beheerderswachtwoord dat je nu gebruikt, is het admin wachtwoord. Het gaat dus om het wachtwoord dat je gebruikt om in te loggen op de webinterface van dit apparaat, niet die van het wifi netwerk.
  6. Wanneer dit gelukt is, kan je de SuperWifi een reset geven en deze installeren.