Skip to main content

Ik heb een nieuwe KPN aansluiting, met superwifi punten geinstalleerd door de monteur. Alles werkt prima met het standaard wachtwoord maar ik kan het wifi wachtwoord niet aanpassen.

Bij het opstarten van de KPN thuis app moet ik aangeven dat het netwerk waar ik mee verbonden ben mijn thuisnetwerk is. Daarvoor moet ik het beheerderswachtwoord opgeven. Welk admin wachtwoord ik ook gebruik, die van de superwifi punten of de modem, ik krijg telkens melding van incorrect wachtwoord.
Ook via de webinterface lukt het inloggen niet. (Ik gebruik IP adres van het superwifi punt, en op dat apparaat gaat dan ook het lampje blauw knipperen)

Zoals gezegd, alles werkt wel, maar ik zit met dat onmogelijke default password voor Wifi toegang. Dat wil ik graag aanpassen…

Groet,

Michiel

Hoi @MichielMeijler, welkom op het forum.

Als je de super wifi gebruikt kun je inloggen op het IP-adres van de Super Wifi, dit IP-adres vind je door op het webinterface in te loggen van de experiabox. Doe dit bekabeld. Als je de melding krijgt dat het admin password niet klopt, kun je de ecperiabox een factory-reset geven door met een tandestoker in het reset gaatje te prikken, dan veranderd dat wachtwoord weer in het standaard wachtwoord. Ik hoop dat het zo lukt. Anders hoor ik het graag!