Skip to main content

Sinds ruim een week hebben wij 3 TP Link Deco M4's in huis om overal een beetje stabiele Wifi te creeeren. Deze kregen wij geadviseerd vanuit Kantar (tv-internet onderzoek waar we als gezin aan mee doen).

 

Nu verliep het installeren al wat stroever dan verwacht, maar uiteindelijk alle 3 de deco's aan de praat gekregen.

Nu moesten we vanuit Kantar de Deco instellen als access point, zodat ze ons gebruik kunnen tracken. Maar sindsdien valt wifi geregeld gewoon uit. Springt soms weer uit zichzelf aan na enige tijd, en soms moet ik de experia box uit en aan zetten. 

De wifi op de experiabox staat uit, en verder heb ik gewoon de installatie van tp link gevolgd. 

Nu een stel gefrustreerde pubers omdat er om de haverklap weer alles uit knalt.

 

Heeft iemand een idee wat het probleem zou kunnen zijn, of wat ik fout heb gedaan? 

En als het even kan de oplossing in zo makkelijk mogelijke taal, want blijkbaar begrijp ik er te weinig van haha. 

De hoofd deco zit via kabel verbonden aan experiabox, vanuit de deco loopt de andere kabel naar een switch om wat apparaten bekabeld te verbinden, die blijven eigenlijk altijd wel werken.

Hi @Roxy_xx, ik denk ook graag mee.

Ik heb om eerlijk te zijn geen ervaring met Kantar. Mag ik aannemen dat je deze stappen van TP in ieder geval hebt gedaan?


Reageer