Skip to main content

Ik heb momenteel de experia v10, het Internet doet het al is hij vaak aan de tragédia kant. Ik ben zelf ook vaak bezig met poorten openzetten en dat gaat nauwelijks. Het is nu met ZTE en ik doe prcs wat ze zeggen, maar de poort staat dan niet open en na 2 dagen prutsen niks steeds hetzelfde doen opeens wel. Ik zag dat de box 12 een eigen interface heeft, gaat het hier misschien wat makkelijker? Ook met de router zelf natuurlijk. En hoe zou ik aan een KPN box 12 kunnen komen?

Met vriendelijke groet,

Thomas

Hallo @Thomas... 

En hoe zou ik aan een KPN box 12 kunnen komen?

Niet, alléén defecte modems worden vervangen en dan krijg je niet automatisch de Box12, maar een vervangend modem, dus in jouw geval hoogstwaarschijnlijk weer een V10, trouwens het beste en meest flexibele modem van KPN tot nu toe.

 


Hoi @Thomas…, welkom op ons forum!
Zoals JanD hierboven al noemt vervangen we experiaboxen alleen als deze aantoonbaar defect is. Het instellen van port forwarding kan ik je niet echt goed mee helpen hoewel hier wel een handig topic voor is:

Wat betreft je langzame verbinding, daar wil ik natuurlijk altijd wel even meekijken maar daarvoor heb ik nog wel wat gegevens van je nodig.
Kun je je gegevens invullen in je profiel en hier een seintje geven als dat is gebeurd?

Als je langzame verbinding vooral wifi betreft kan ik je overigens de wifimanager aanraden, die moet daar altijd een oplossing voor hebben.


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!