Skip to main content

Aangezien de klantenservice, telefonisch, erg druk is stel ik de vraag via het forum. Sinds september hebben wij een KPN glasvezel abonnement en ik ben tot dusver ontzettend ontevreden. Die ontevredenheid richt zich op de snelheid van het internet. De snelheid is geregeld tussen de 40 en 100 mbps (speed test).

Dit is meer regel dan uitzondering. Wij hebben een glasvezel aansluiting met een 500 mbit abonnement. Nu heb ik heel vaak jullie tool gebruikt om het internet te versnellen, en dat gaat dan ook vaak goed. Echter na korte tijd vervalt het internet weer in een ouderwets trage toestand. Hoe kan ik dit permanent oplossen?

Bedankt voor de snelle reactie!


We hebben je topic over het hoofd gezien sorry.


Hoi @SchaakmatNK, welkom op het forum. 
Meet je deze snelheden met een kabel of via Wifi?

Via de kabel zou je de snelheid gewoon moeten halen namelijk, je deelt deze wel met alle andere apparaten op het netwerk dus zo kan er nog wel iets verloren gaan maar zou je altijd in de buurt moeten zitten.

Via Wifi is het wat lastiger, draadloos zul je altijd wat snelheid verliezen. Met onze online wifimanager kun je het beste uit je verbinding halen, als deze het zelf niet op kan lossen of je wilt simpelweg een hogere snelheid overal in huis zal hij ook met een paar alternatieve oplossingen komen zoals wifiversterkers.