Skip to main content

we hebben een alles in 1 abonnement van KPN, maar de wifisnelheid is in werkelijkheid veel lager dan wat we zouden moeten hebben.

Na jaren blijft de wifi traag, er zijn al verschillende testen uitgevoerd door jullie maar levert niets op.

Nieuwe kastjes geplaatst.

Ik hoop als trouwe klant van KPN dat dit nu eens opgelost wordt, super wifi????

 

Hoi @Wotto , de snelheden waarvoor je een contract hebt afgesloten, hebben geen betrekking op de wifi maar op je bekabelde verbinding. Op het moment dat je draadloos gaat werken, verlies je altijd aardig wat snelheid. Je zou de wifi manager eens kunnen doorlopen. Als deze een snelheid meet onder de 20 mbps dan krijg je gratis wifi versterkers. In tegenstelling tot de super wifi dien je deze versterkers allemaal bekabeld aan te sluiten op je modem. Hopelijk kun je hier wat mee!


we hebben een alles in 1 abonnement van KPN, maar de wifisnelheid is in werkelijkheid veel lager dan wat we zouden moeten hebben.

Na jaren blijft de wifi traag, er zijn al verschillende testen uitgevoerd door jullie maar levert niets op.

Nieuwe kastjes geplaatst.

Ik hoop als trouwe klant van KPN dat dit nu eens opgelost wordt, super wifi????

 

Is bij een bekabelde verbinding de snelheid wel goed?


Hoi @Wotto, welkom op het forum! Beter dan @JuanNegro had ik het niet kunnen verwoorden. Je kunt deze bekabelde wifiversterkers ook aansluiten op de kabels van je TV ontvangers. Zo hoef je geen nieuwe kabels te trekken!
Heb je de wifimanager al doorlopen? Waar komt deze op uit?
Evenals @Nick83 ben ik ook wel benieuwd naar de bekabelde verbinding, is die wel goed?


Ik heb niets meer van je vernomen @Wotto, is het nog gelukt een oplossing te vinden?


We hebben niets meer van je gehoord dus ga ik ervan uit dat het gelukt is.  Anders weet je ons te vinden!