Skip to main content

Vandaag heb ik 3x een half uur een medewerker aan de lijn gehad. De tweede gaf mij een wel werkende link naar de wifi manager. Alle stappen gevolgd en het advies was het modem te resetten. Opgevolgd. Daarna bleek de snelheid van eerst 40,1 te zijn gedaald naar 26,.. En het advies om 2 extra wifi versterkers te plaatsen. Kosten 149,00 euro. Hè!

Maar weer gebeld. De dame zou meteen resetten en iets anders nakijken. Blijft u aan de lijn? Na 31 minuten hoorde ik: ‘er zijn nog wachtenden voor u’. De wachttijd is ongeveer 16 minuten. Ik ben er helemaal klaar mee.

Gillend weggaan bij de KPN of nemen ze je wel serieus…....

Sowieso is een snelheid van Wi-Fi boven de 20Mbt/s prima. Wat je wel kan doen is de wifimanager doen en op zoek gaan naar een plek waar de snelheid onder de 20Mbt/s is. De uitkomst zal dan gratis experia wifi's zijn of een monteur gratis.  Overigens zal je kabels moeten trekken voor de wifi versterkers. 


Om het verhaal compleet te maken: 3 meter verder was er nog 1 puntje te zien. Binnen een paar meter van goed signaal naar niet meer te meten. Allemaal bekend bij KPN. Mijn verbazing was dus groot dat ik toch het advies kreeg om 2 versterkers aan te schaffen. Niet gratis…  
Ik bel vast nog eens op een rustig moment naar KPN om dit probleem op te lossen.


Zo-even contact gehad met KPN. Probleem wellicht binnenkort opgelost.  Monteur komt langs.👍 voor KPN.


Hi @Jenny Wederik!

Jammer dat het contact met KPN in eerste instantie niet helemaal vlekkeloos verliep, maar wel erg fijn dat er een monteur aan is gestuurd om je verbinding eens goed te bekijken :blush:

Is de monteur inmiddels al langs geweest of moet de afspraak nog plaatsvinden? Hoor het graag!


Ik heb geen reactie meer van je ontvangen en hoop dat dit inhoudt dat het probleem door de monteur opgelost is! Als je toch nog vragen hebt, trek dan vooral weer aan de bel :slight_smile: