Skip to main content

Ook ik heb hier problemen mee……..ben net nieuwe klant van kpn alles werkt naar behoren , alleen is vandaag de wifi verbinding wel heel traag !!!!! alles bekabeld aangesloten, maar op het andere terug te komen epson printer staat wel degelijk verbonden met het modem, daar is de printer ook zichtbaar maar printen ho maar. helpdesk zegt dat het aan de epson printer ligt en hebben vooralsnog geen oplossing.

 

Admin: afgesplitst en nieuw topic voor je vraag aangemaakt

Hoi @koekei . Ik kan je niet helpen met printers. Wel met het signaal in het algemeen. 

Als je andere apparaten wel internet hebben, zal het ergens in de configuratie zitten.  Mocht je het merk en type van de printer weten, laat het hier weten. Misschien kan de community iets voor je doen.  


Als je van een andere provider komt, bijvoorbeeld Ziggo, heeft de printer nog een oud IP-adres in zijn geheugen staan, waar de printer bij KPN niets mee kan @koekei 

Verstandig is de printer een fabrieksreset te geven en dan aan te sluiten volgens de instructies als nieuw uit de doos.

 

 


Ik heb de printer nu bekabeld aangesloten op mijn sw punt 2.Nu is printen weer mogelijk en gaat ook sneller.…

 


Mooi! Stiekem ben ik fan van kabels. Dat gaat altijd goed ;-)