Skip to main content

Verschrikkelijke provider! Sorry hoor. 7 dagen moeten werken met een trage wifi. Contact opgenomen met een vriendelijke dame met alle informatie en uren lang aan de telefoon, heeft niks geholpen uit eindelijk. Wifi manager geprobeerd meerdere malen en noem maar op werkt totaal niet. Ik heb nooit maar ook nooit zo een verschrikkelijke provider meegemaakt, zelfs in het buitenland onder de bergen hebben ze een betere verbinding. Sinds dat we moesten overstappen van een geweldige Telfort waar ik nooit problemen mee had naar een stomme KPN begon de drama. Mijn hele setup verplaatst naar een klein beetje wifi om mijn werk te kunnen doen heeft uit eindelijk totaal niet geholpen. Zelfs dit bericht hierop te sturen heeft mij een half uur gekost! Helemaal aan de modem geplakt om een beetje wifi te hebben. Doe hier wat aan aub of stop gewoon met deze onzin provider! Er zijn meerdere mensen die er last van hebben blijkbaar, wij betalen hiervoor namenlijk elke maand voor om ons ding te kunnen doen!

 

Admin: topic verplaatst naar juiste board

Wat u nu allemaal zegt is u mening en die respecteer ik. Als u het forum goed doorleest, zult u merken dat stabiel wifi tegenwoordig niet te garanderen is vanuit alleen een simpele router die KPN of een concurrent aanbied aan klanten. Ook het huis en omgevingsfactoren spelen allemaal een rol. Met de wifimanager kunt u soms gratis wifi versterkers krijgen die u bedraad aan sluit. Investeren in een goed netwerk is ook een optie. Vroeger had iedereen 1 computer in huis en tegenwoordig zitten sommige zo op 30 apparaten in totaal.

 


@Aberki ik zie dat deze vraag al in een ander topic beantwoord is. Om die reden zal ik deze sluiten. 


Ja hoor ik ben al weer voor de 3de keer geplakt met mijn laptop of mobiel aan de modem! Echt verschrikkelijk dit, elke keer weg vallende of een trage wifi. Het is ook zo een gedoe allemaal om over te gaan bij een ander provider, duurt allemaal te lang! jemig zich, dan maar geplakt zijn bij dit provider wat ik helemaal niet wilde. Doe aub er wat aan  ik heb van alles geprobeerd, ik heb nu al 4 dagen er last van en al voor de 3de keer dat dit gebeurt, ik werk nu vanuit mijn bundels die elke dag op gaan echt verschrikkelijk dit


Hallo @Aberki , als je binnen een thuissituatie je pc zakelijk gebruikt voor je werk is het dringend aan te raden dit bekabeld te doen, dan heb je een stabielere en veiliger verbinding.

Ik zou tevens de typemachine even nakijken, want de vetstand blijft hangen.:thinking:


De vetstand heb ik expres gedaan, misschien dat hun dat kunnen lezen! Ik moet elke keer verhuizen met mijn werk spullen naar een plek waar wifi is, dit is echt belachelijk 1 keer is niet erg maar zoveelste keer en dan nu al 5 dagen niet mijn werk kunnen afmaken! Zoals ik al eerder aangaf zelfs berichten hier sturen, stuur ik met moeite door de trage internet.