Skip to main content

Ik kreeg een mail dat de update niet is gelukt. Het modem zou niet aan staan of geen goede verbinding hebben. Dat klopt echter niet. Hij staat altijd aan met goede verbinding. Ik heb hem nu zelf gereset door hem 10 sec uit te zetten, maar gezien de korte opstart tijd is er denk ik weer geen update geïnstalleerd. Ik lees dat dat wel voor 14 juli gelukt moet zijn, omdat ik anders geen verbinding meer heb. Wat kan ik nu doen?

Hi @Freezo! Op de een of andere manier kan het modem de software niet ophalen die klaarstaat. Dit kan een probleem opleveren in de toekomst. Je kunt een harde reset uitvoeren door met een paperclip (of ander scherp voorwerp) in het resetgaatje achterop te drukken. Houdt dit vast tot het modem helemaal uitvalt. Hierna kun je het knopje loslaten en het modem de tijd geven om opnieuw op te starten. Dit kan 10-15 minuten duren. Let op! Je gegevens gaan terug naar de fabrieksinstellingen. Denk hierbij aan je wifi-naam en wachtwoord. 

 


Dank voor je reactie. Deze tip had iktelefonisch ook gekregen en het werkte inderdaad.