Skip to main content

Beste KPN,

Ik ben zeer tevreden over het internet met name de download snelheden. Echter lukt het mij niet om op de PS5 een normale upload snelheid te krijgen zodat ik zonder haperingen kan spelen.

Hebben jullie enig idee?

 

U bent niet de enige Uploadsnelheid op mijn PS5 is veel lager (13-15 Mbit/s) dan de 1GB van het abonnement | KPN Community


Hoi @Rvdp20 en welkom op het forum! Begrijpelijk dat je die snelheid wat omhoog wilt hebben.

In dit topic staat ook dat je het beste contact op kunt nemen met Sony voor support. Hopelijk hebben zij hier een oplossing voor. Laat je het hier weten, mocht er een oplossing gevonden zijn? Ik hoor graag weer van je! 


@Sanne_M ik vind het wel heel makkelijk om alle klanten maar met Sony contact op te laten nemen. Verwacht van een bedrijf als KPN wat meer service gerichtheid.


Als het probleem alleen bij ons lag had ik dit graag gedaan, echter zit je met een PS5 ook met de servers van Sony zelf en is de snelheid op de PS5 ook enorm afhankelijk daarvan. Dat is niet iets waarin ik kan assisteren of ondersteunen, simpelweg omdat ik geen toegang heb tot de systemen van Sony. Vandaar dat ik je doorverwijs. 🙂