Skip to main content

Ik wil vast IP adressen toekennen. Maar de link naar kennisbank

helpt me niet echt. Mijn scherm geeft anders weer.

Heb (denk ik) alle mogelijkheden doorgebladert maar vind nergen het omschrven scherm voor toewijzen vast IP adressen. En eigenlijk ook….. het is nu zo'n rommeltje, kan ik een range reserveren voor een bepaalde groep devices, bijv vanaf 192.168.2.50 tm 192.168.2.60 voor bv dimmers? En hoe en waar doe ik dat?

 

Admin: aangepast met het oog op de privacy. 

Hallo @Schorpioentje , die link is voor de nieuwe KPN software.

Jij hebt nog de oude versie SGEJ1000060E op de KPN Box 12. Kijk daarvoor in dit topic:


Pas op: je toont jouw publieke IP-adres 84…. in het geplaatste screenshot. Poets dat nog even weg via de drie puntjes rechtsonder je bericht en “Bewerk”.


Aha,  we wat duidelijker.  Maar waarom heb ik zo'n oude versie.  Wordt dat niet automatisch gepaard als je modem bv opnieuw opstart.  Of bij harde reset. (Die ik echt niet weer wil doen.....!)


@Schorpioentje We zijn langzamerhand bezig met de uitrol van de nieuwe KPN Software voor de KPN Box 12. Het is nogal een verandering, daarom doen we dit in kleine groepjes tegelijk. Zo kunnen we ervoor zorgen dat 't zo voorspoedig mogelijk verloopt. Het laatste nieuws kan je in dat artikel volgen in onze Product Updates.


Reageer