Skip to main content

Ik heb een modem V12 en daar zitten 3 zwarte wifi kastjes aan vast een beneden een op de eerste verdieping en de laatse op zolder.

Het kastje beneden brand alle drie de lampjes als ik naar boven ga of de zolder dan moet ik 5 minuten wachten voordat ik verbinding heb met een van die kastjes, en heb dan bijna geen wifi tot dat ook daar het derde lampje gaat branden.

Kunnen die 3 niet allemaal gelijktijdig uitzenden zodat je gewoon wifi blijft houden als naar boven gaat.

Groet

Kunt u inloggen op http://192.168.2.150?

Het Web password staat op het voetje.

Als dat lukt, ziet u dan een mooi overzicht waarin alle3 de kastjes staan?

Bij mij staan er 2 SuperWiFi's bij die heeft u niets dus, daarvoor in de plaats heeft u een Experia WiFi extra. Ziet u ze staan?


Hallo @cor01 , dat ligt niet zozeer aan de Experia WiFi's, maar meer aan het apparaat dat probeert een wifi-verbinding te maken en te houden, als deze dus beneden een verbinding heeft, houdt deze de verbinding langer vast dan jij wilt.

Dat meest rechtse groene lampje brandt alléén als deze een draadloze verbinding heeft met een apparaat in de buurt, zijn er geen draadloze verbindingen meer dan gaat dat lampje uit.

Lampje aan of uit betekent dus niet wel of geen wifi uitzenden.

Uitzenden doen ze dus allemaal, dat betekent dat blauwe lampje, dat aangeeft dat er een goede wifi-verbinding is.

 


Oké, maar waarom moet het 5 minuten duren voordat ik verbinding heb


Hallo @cor01 , dan moet je aan je apparaat vragen die verbinding moet maken met een wifipunt.

Probeer het eens op dezelfde manier met een ander apparaat. Of probeer het eens omgekeerd of het dan ook zolang duurt.

Â