Skip to main content

Goedenavond,

Al jaren maakte ik gebruik van de Sannce Cam app op mijn android mobiel, echter ik heb nu een IPhone SE 2020. Op de een of andere manier wil mijn mobiel niet verbinden met de camera. Ik heb de youtube uitleg al meerdere malen gevolgd en ook andere volgordes gedaan, gereset meerdere malen, wifi uit en aan gedaan, opnieuw gestart, maar niets helpt. Camera zegt enkel Connection start, connection fail, please connect, connection start, etc. Onze Wifi verbinding is dual band, dus en 2.4 ghz en 5 ghz. 
Wat is de oplossing hiervoor? Wie kan me helpen.
Alvast hartelijk dank!

 

Van harte welkom op ons forum @Nike Lakerveld!

Wat lastig dat je sinds je je iPhone gebruikt geen verbinding met je camera krijgt. Ik durf zelf niet te zeggen waar 't op mis loopt, maar we hebben verschillende handige en behulpzame bezoekers hier op ons forum. Mogelijk komt er iemand langs je topic die je op weg kan helpen. Misschien nog andere tips: mogelijk kunnen de fabrikant van de camera en/of Apple je nog op weg helpen met waar je het in moet zoeken. Het kan zinvol zijn om contact met ze op te nemen, niet geschoten is altijd mis 🙂 Mocht je de oplossing vinden, deel het hier ook gerust! Mogelijk zijn andere bezoekers van ons forum die jouw topic lezen daar ook weer mee geholpen.