Skip to main content
Beantwoord

Verbindingsprobleem thuisaccu met KPN modem, waar kan dit aan liggen?

• April 27, 2025
  • 29 reacties
  • 215 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Hier even de test resultaten. 
spatie en punten in netwerknamen verwijderd. 
geen verbeteringen helaas Marlon92

Hier even de test voor jou TDN

ingelogd rechtstreeks router, 2,4 GHz netwerk. 

Aan alle mensen die me met dit probleem hebben geholpen.

De oplossing is gevonden !!!!!!

Na overleg met KPN, die er ook niks van begrepen waarom deze app geen toegang kreeg en met deze rare melding gaf, zijn we er uit.

Met KPN zakelijk staat er in de portal van “mijn KPN” een optie die KPN gratis aanzet: “extra veilig internet”
Deze optie uitgezet en hiermee was het probleem opgelost uiteindelijk en kan de app normaal gebruik maken van de Wifi en dus internet.

Hiermee werdt voor deze app schijnbaar alles dichtgetimmerd om een of andere reden.
Pfffffff eindelijk. wat een zoek werk.

TDN, Marlon92, Paul.K, GeSp, en ikheetjeff.

Dank jullie allemaal voor het meedenken en het meehelpen de oorzaak te vinden. Het was een probleem, maar we hebben er hopelijk allemaal van geleerd.

Hiermee sluit ik dit gesprek.

TDN
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+13
  • Wijsgeer
  • Antwoord
  • April 29, 2025

Met KPN zakelijk staat er in de portal van “mijn KPN” een optie die KPN gratis aanzet: “extra veilig internet”
Deze optie uitgezet en hiermee was het probleem opgelost uiteindelijk en kan de app normaal gebruik maken van de Wifi en dus internet.

Dus staat waarschijnlijk hyxipower op blacklist van KPN Extra veilig (FortiGuard). Je kan vragen deze website te whitelisten en KPN Extra veilig weer aan zetten.

Web Filter Classification Rating Request