Skip to main content
Antwoord

Verbonden apparaten zijn onzichtbaar in MijnKPN en in topologie KPN Box12

• November 12, 2025
  • 8 reacties
  • 82 keer bekeken

Forum|alt.badge.img

Ik heb wat problemen met wifi-verbindingen dus ben ik eens in mijn KPN box 12 en in de MijnKPN app gaan kijken maar ik kan nergens meer de apparaten vinden die aan de Superwifi's hangen. Er hangen 2 bedrade en 1 draadloze Superwifi2 aan mijnĀ  KPN box. Ik zie alleen alles wat rechtstreeks verbonden is met de Wifi van de KPN box. In de app op de mobiel krijg ik een leeg scherm bij verbonden apparaten In de box zelf krijg ik NIKS als ik klik op "9 meer apparatenā€. Ik kan in "Topologieā€ ook niet naar de Superwifi's. Ik heb ca. 70 leases die ik alleen zie als ik op DHCP klik, maar kan niet zien hoe ze verbonden zijn.
Modem ver.V12C25,06.06
Superwifi2 SW2.C.25.05.08
Wat doe ik fout?
Ā 

Ā 

Beste antwoord door Denise van KPN

Hallo ​@Mans gewoon thuis. Het klopt dat de topologie nog niet altijd even lekker werkt. Dit wordt met een toekomstige update van de KPN Box 12 hopelijk opgelost.

We kunnen daarom beter kijken of we het probleem waarvoor je de topologie wilde raadplegen, kunnen aanpakken. Je hebt dus meerdere apparaten die regelmatig de verbinding met wifi verbinding, terwijl anderen nergens last van hebben. Ik had gehoopt dit direct op te kunnen lossen, maar ik wil je eigenlijk vragen om hiervoor ook de update af te wachten. Ik vermoed namelijk dat jouw apparaten de verbinding verliezen doordat de SuperWifi de verbinding even verliezen. Ook dit is een bekend probleem en wordt met een toekomstige update opgelost.Ā 

Dus eigenlijk komt het erop neer dat je nog even moet wachten tot de oplossing jouw kant op komt.

8 reacties

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 12, 2025

Kennisbank al doorlopenĀ 

Forum|alt.badge.img

Sorry hoor maar dat heeft NIETS met multisim te maken …

jimny
Wijsgeer
  • Wijsgeer
  • November 12, 2025

Zag het al verkeerde link sorry

• November 12, 2025

Jij doet niets fout. De weergave van de topologie is gewoon nog niet goed uitontwikkeld. Dat zal in toekomstige firmware versies verbeterd worden.Ā 

Ik heb wat problemen met wifi-verbindingen...

Wat is je oorspronkelijke probleem?Ā 

Forum|alt.badge.img

Re:Ā Wat is je oorspronkelijke probleem?Ā 

meerdere devices die ineens regelmatig de wifi verbinding kwijtraken terwijl andere gewoon blijven werken. Ik wil graag weten met welke wifi zender ze dan verbonden zijn.Ā 
Ā 

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20
  • Moderator
  • Antwoord
  • November 13, 2025

Hallo ​@Mans gewoon thuis. Het klopt dat de topologie nog niet altijd even lekker werkt. Dit wordt met een toekomstige update van de KPN Box 12 hopelijk opgelost.

We kunnen daarom beter kijken of we het probleem waarvoor je de topologie wilde raadplegen, kunnen aanpakken. Je hebt dus meerdere apparaten die regelmatig de verbinding met wifi verbinding, terwijl anderen nergens last van hebben. Ik had gehoopt dit direct op te kunnen lossen, maar ik wil je eigenlijk vragen om hiervoor ook de update af te wachten. Ik vermoed namelijk dat jouw apparaten de verbinding verliezen doordat de SuperWifi de verbinding even verliezen. Ook dit is een bekend probleem en wordt met een toekomstige update opgelost.Ā 

Dus eigenlijk komt het erop neer dat je nog even moet wachten tot de oplossing jouw kant op komt.

Forum|alt.badge.img

OK, en wanneer wordt die update verwacht?

Denise van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+20

Dat is lastig te zeggen, ​@Mans gewoon thuis. Maar zodra de update komt, dan zullen we dit delen in onze Product Updates. Houd dus vooral die in de gaten.