Skip to main content

Hier hetzelfde euvel. Onze experiabox is inmiddels donkergeel. Wifi heb ik inmiddels via een andere router.

Hoi @Pual . Kun jij je profiel aanvullen en hier een seintje geven als je dat gedaan hebt?


Gedaan :)


Hoi @Pual . Volgens mijn meting heb jij een v9.  Deze zou hier geen last van moeten hebben. 

Bij de v7 wordt het modem te warm en deze is eigenlijk ook te verouderd. De v9 zou nog prima mee moeten kunnen.

Ervaar jij ook andere problemen met deze experiabox? En kun je een foto plaatsen van de verkleuring?


 


Boven in helemaal aan het verkleuren. Plastic is gewoon heel warm. Paar dampende elcootjes erbij en dan krijg je dit prachtige palet hahaha. Als modem werkt ie gewoon. Maar Wifi is niet goed dus dat heb ik met eigen router opgelost. 


Duidelijk. Dank voor de extra info. Omdat het modem nog wel zijn werk doet heb ik via een omweg mijn collega gevraagd of zij een nieuw exemplaar kunnen opsturen. We zullen even hun reactie moeten afwachten.

Ik houd je op de hoogte. :-)


Hoi @Pual . Ik krijg zojuist een mailtje dat ze het verzoek ingewilligd hebben. Heb jij ook een SMS met logistieke info ontvangen?


Hai, 

 

Ik heb idd een sms ontvangen om iets af te halen. Er staat ook bij dat ik de oude apparatuur dan moet inleveren. Ik neem aan dat dit om een vervangend modem gaat?

 

Groeten,

 

Paul


Klopt helemaal. De nieuwe experiabox blijft een paar weken op het afleverpunt liggen. Je kunt dus, als het jou past, het modem omruilen. 

Mocht je daarna nog vragen hebben, stel ze gerust!


Ik heb niks meer gehoord en ga er van uit dat je momenteel voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.


Ik ga hem zo dadelijk ophalen. Bedankt voor de tijd en moeite!!!!!!!!


Nou, dame bij servicepunt was zeer stellig. Zonder ander pakket mag ze nieuwe modem niet meegeven. Even nog een vraag. Dan moet ik het oude modem in een doos aanleveren? Of gewoon met kabeltjes eraan los inleveren...dat laatste lijkt me niet. Zijn er nog eisen aan het in te leveren oude modem en verpakking?


Hi @Pual , het is inderdaad “omruilen”. Stond dat niet in de SMS en/of mail? Stop het modem plus voedingsadapter in een willekeurige doos. Verdere kabels laat je thuis zitten, die kan je opnieuw gebruiken. Maak eerst een foto hoe het nu aangesloten zit, dan kan je het nieuwe modem zo aansluiten.

Dit is het retouradres, staat als het goed is ook in de info:

KPN

Antwoordnummer 10119

2400VB Alphen aan den Rijn


Hoi @Pual . Excuus dat er verwarring is ontstaan. Ik had de hoop dat het allemaal netjes in die SMS werd uitgelegd.

@RBxx : geeft de exacte instructie hierboven. Ik hoop dat je nu meer succes hebt.

Laat je weten of het is gelukt?


Ok, nieuwe Experiabox 10A opgehaald en oude ingeleverd. Mooi wit!

Internet doet het 🙂.

Ook erachter gekomen dat de Wi-Fi VEEL beter en sneller is op de nieuwe box. 

Eigen netwerk en router binnenkort maar aanpassen.

 

Positief dus!!! Dankjulliewel!!!!@


Goed om te lezen! Mocht je in te toekomst andere vragen hebben, weet je ons te vinden!