Skip to main content

Woensdag 18 november zou mijn lijn omgezet worden naar een snellere verbinding. Ze hebben me wel van glas afgehaald maar niet er weer op gezet. Dus geen licht meer. Bellen bellen bellen bellen. Ik moest wachten. Gedaan, maar volgende dag nog steeds geen licht. Bellen. Moest wachten. Ticket aangemaakt. Ik hoor niks. Vrijdag 20 november iemand aan de lijn gehad die wou een monteur inplannen, lukte niet door een foutmelding. Maandag weer bellen en mevrouw kon wel een monteur inplannen voor 24 november. Deze monteur kwam met een lege werkbon. Ik had mazzel dat hij kwam, want hij gaf aan dat hij met een lege werkbon niet eens hoefde te komen. Gelukkig kwam hij wel en heeft hij het probleem op 25 november opgelost. Ik heb dus zonder diensten gezeten tussen 18 november en 25 november. Op internet kan ik voor max 3 dagen vergoeding aanvragen. Kan iemand van jullie mij helpen?

 

Admin: titel aangevuld i.v.m. vindbaarheid

@IrisBais, welkom om het forum! Vervelend om te horen dat het zo fout is gegaan. Ik kan de vergoeding er voor je inzetten! Zou je hier nog even je contactgegevens toe kunnen voegen en ook even laten weten wanneer dit gelukt is?


Reageer