Skip to main content

Ik zou graag mijn tv ontvanger willen omruilen ivm verouderde tv ontvanger. Kunnen daar geen Netflix op kijken. 
En ook graag de experiabox V8. Wand die geeft steeds weer WiFi problemen. Resetten even goed. 
hoe kan ik dit gaan regelen 

Die ontvanger is misschien nog een Motorola? Die kunt u hier omruilen:

https://www.kpn.com/service/televisie/servicetool-apparatuur-wissel.htm#/0006.1


Zou het graag allebei tegelijk willen omruilen


Zou het graag allebei tegelijk willen omruilen

Dat gaat niet lukken. Die Experiabox word alleen omgeruild als deze echt kapot is. Als uw WiFi slecht is kunt u de WiFi manager doen:

https://www.kpn.com/internet/wifi/manager.htm#/login

Mogenlijk ontvangt u gratis versterkers.


Dat werkt niet. Heb ik al paar keer gedaan


Dat werkt niet. Heb ik al paar keer gedaan

Waar in huis doet u die WiFi manager? U kunt hem het best doen op een plek in huis waar u nog net ontvangst heeft.


WiFi bereik is wel goed. Alleen het werkt gewoon niet. Soms zit ik zo maar op de WiFi van de buren. Kan ik niet eens mijn eigen WiFi vinden


U heeft toegang tot de WiFi van de buren? Ja dat kan soms sterker zijn. Afhankelijk van waar in huis uw Experiabox staat en waar de buren hun router hebben staan. U kunt het beste het netwerk van de buren uit uw telefoon verwijderen. Of het zodanig instellen dat er niet automatisch mee verbonden word.


Beste @B.Westerhuis,

Wanneer jij nog een oude Motorla hebt staan kun je deze via de link die @Nick83 met jou gedeeld heeft omruilen. Ik zou graag voor je willen kijken of ik iets kan betekenen omtrent de V8, maar daarvoor heb ik wel jouw postcode en huisnummer nodig. Zou je deze voor mij willen toevoegen aan jouw profiel


Wij hebben onder tussen de Motorola omgeruild. Werkt voor mooi. Alleen de WiFi natuurlijk nog niet. Mijn moeder heeft de nieuwere versie die werkt super. 
onze postcode is ****.  Huis nummer ****

alvast bedankt 


Hoi @B.Westerhuis,

Ik heb de logistieke afdeling gemaild. Ik moet zelf ook het antwoord afwachten, je hoort van mij!

 


Wachten wij ook even af. Bedankt 

fijne kerst 


goedemorgen @Hanna_ 

Is er al wat bekend. We wachten nu al 2 weken. 
 

 


Hoi @B.Westerhuis,

Helaas heeft onze logistieke afdeling vertraging opgelopen rond de kerst dagen. Ik ga nog een keer voor je mailen!


Oké. Wachten we nog eens af 


@Hanna_

is het nu geregeld? Omdat we een omruil bericht hebben gekregen 

Mvg martin 


Hoi @B.Westerhuis,

Dat klopt! Ik heb zojuist ook bericht ontvangen dat het nieuwe modem verzonden is. Jullie kunnen het modem omruilen bij het PostNL punt dat in de email/sms staat. 


Bedankt voor jou hulp @Hanna_