Skip to main content

Blijf na ruim 2 maanden problemen ondervinden met wifi maar nu ook met ca 5 - 10 x per avond blijven hangen van beeld. Moet dan zender omhoog en naar beneden zappen.  Vorig jaar dit probleem ook gehad en kreeg toen een nog oudere modem.  

Graag wens ik als laatste stap nu nieuwste modem en tv ontvangers (van horen zeggen zou dit t probleem kunnen verhelpen) want nu goed beu met verouderde kpn apparatuur.

Oude spullen stuur ik graag retour.

 

Grtn

Stefan

admin: eigen topic voor je vraag aangemaakt 

@Watletje U heeft nu een v10. Dit modem is niet verouderd, het word zelfs nog aan nieuwe klanten uitgegeven.


Nee, een V7 nog.

Destijds een nog oudere v???? opgestuurd gekregen.

V7 toch wel erg verouderd? 

Zit ook nog met oude tv ontvangers!!!


Gebruikt u dit soort dingen?

 


Ja, 1 set van 2


Hallo @Watletje 

De Experia Box v7 is inderdaad aan vervanging toe. Die heeft zoveel bekende problemen dat KPN die direct zal omruilen. Bel KPN via 0800 0402 en zeg tegen de computer “ik wil een medewerker spreken”. Bespreek je problemen (v7 piept, wordt erg warm en kast wordt bruin/geel). dan heb je nog deze week een recent model.

Heb je nog oude TV ontvangers (Motorola)? Kijk dan eens of je die via de Servicetool apparatuurwissel kan omwisselen door een nieuwer model.


@RBxx Ik geef de draadloze verbindingsets weer de schuld :joy: . Je kent me vast wel:rofl:


@RBxx Ik geef de draadloze verbindingsets weer de schuld :joy: . Je kent me vast wel:rofl:

Jazeker @Joep1965  (Oh no… weet je wel :wink: ). Die DVS’en stonden als volgende op mijn lijstje.


Ja die oh no vond ik geweldig!! Hebben we daar nog wat van gehoord eigenlijk?


Ik houd dat topic in de gaten, maar nog geen terugkoppeling gezien.


Nee, een V7 nog.

Destijds een nog oudere v???? opgestuurd gekregen.

V7 toch wel erg verouderd? 

Zit ook nog met oude tv ontvangers!!!

In dit topic:

https://forum.kpn.com/internet-9/v7-omruilen-voor-een-v10-471392?postid=749227#post749227

Lees ik dat uw v7 omgeruild is toch?