Skip to main content
Vraag

Via welke vLan gaat KPN Fon naar de Experia Wifi?

• April 3, 2019
  • 11 reacties
  • 431 keer bekeken

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
Hi, Via welke vLan gaat KPN Fon naar de Experia Wifi?
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

11 reacties

wjb
Superuser
  • April 3, 2019
Aan de LAN zijde van de Experia Box worden geen vlans gebruikt.

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • April 4, 2019
Aan de LAN zijde van de Experia Box worden geen vlans gebruikt.
Maar hoe gaat Fon dan naar de experia wifi?

wjb
Superuser
  • April 4, 2019
Aan de LAN zijde van de Experia Box worden geen vlans gebruikt.Maar hoe gaat Fon dan naar de experia wifi?
Terechte vraag, werkt Fon dan al op de Experia WiFi?

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 5, 2019
FON is inderdaad (nog) niet beschikbaar met de Experia WiFi. Naar mijn weten stond deze wel op de rol om (binnenkort) geïmplementeerd te worden. Ik heb de vraag voor je uitstaan @Lukas_

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 11, 2019
@Lukas_ , de functie wordt dit kwartaal naar verwachting nog geïmplementeerd. Wanneer precies kan ik niet melden, even afwachten 🙂

• April 11, 2019
Dus ook al kan ik Fon hier aan en uitzetten in de Experia Wifi werkt dit niet? Begrijp ik het zo goed. Ik heb dit tabblad al sinds de test. Firmware 1.00.19v2

Nadia
Wijsgeer
  • Oud Moderator
  • April 12, 2019
Klopt @Galdor68, tabblad FON is aanwezig in de software. De functionaliteit moet nog geactiveerd worden. To be continued...

wjb
Superuser
  • April 12, 2019
Klopt @Galdor68, tabblad FON is aanwezig in de software. De functionaliteit moet nog geactiveerd worden. To be continued...
Dan ben ik heel benieuwd hoe KPN dat gaat implementeren zonder een apart vlan voor FON te gaan gebruiken.

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 15, 2019
Hi, Via welke vLan gaat KPN Fon naar de Experia Wifi?
Hoi, ondersteund de experiabox nu al wel de functie om het gastnetwerk en fon door te geven naar de experia wifi want als dat al is geïntroduceerd dan betekend dat dat ik ook een volwaardig gastnetwerk kan opzetten op mijn eigen accesspoints!

• August 15, 2019
Tja Lukas we hebben nog steeds diezelfde Firmware in de experia wifi zolang daar geen update voor komt......

Lukas_
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+5
  • Auteur
  • Wijsgeer
  • August 15, 2019
Tja Lukas we hebben nog steeds diezelfde Firmware in de experia wifi zolang daar geen update voor komt......
Het zou zowel KPN goed doen om het in de firmware te stoppen zowel voor experia wifi gebruikers als gebruikers met eigen accespoint waar ik heel blij mee ben als ik een (100%) veilig gastnetwerk de lucht in kan hebben!