Skip to main content
Beantwoord

VMG4005-B50 ER 6p + AP AC Pro setup

• August 27, 2021
  • 29 reacties
  • 1190 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

29 reacties

Eric-Jan van den Bogaard
Helper
Forum|alt.badge.img

btw. @wjb  heb DHCP op Vlan4 nog niet ingesteld, in ER 6p ik weet nuniet hoe dat moet, of noodzakelijk is, alles werkt goed zover ik dat kan zien...

Forum|alt.badge.img+11
  • Wijsgeer
  • August 29, 2021

Als je geen TV van KPN afneemt, heeft dat ook weinig zin om in te stellen. Ofwel niet nodig.

Eric-Jan van den Bogaard
Helper
Forum|alt.badge.img

@wjb @Babylonia  Nogmaals bedankt, heb eigenlijk toch een beetje verkeken op de materie, maar dat komt nu door de ervaringen die ik hier nu opdoe, ook het PoE “gedoe” heb ik een beetje over/onderschat,  ben nu aan het kijken/onderzoeken voor een switch met Passthrough PoE, dat is misschien een oplossing voor mijn AP AC Pro, (of niet…) komt er eigenlijk op neer dat ik niet veel heb aan de PoE van de ER 6P, waar ik hem eigenlijk voor heb aangeschaft tov de ER X …..

Eric-Jan van den Bogaard
Helper
Forum|alt.badge.img

Heb inmiddels ook de AP AC PRO ook werkend, de eerste poging met de Unifi control software mislukte, omdat ik de AP op eth2 zette, en mn computer stond op eth1, heb toen met de Android app Unifi Network, en een ethernet USB-C adapter met een switch nu ook beide op eth1 het toch voor elkaar gekregen, ik zie de AP alleen niet in de Edgerouter/Edgemax terug, ik zag nu wel dat het controller account wel geaccepteerd werd in Unifi app.

Ik ga nog verder zoeken voor een nette oplossing...