Skip to main content

VPN werkt niet meer

• April 7, 2023
  • 34 reacties
  • 1766 keer bekeken

Toon eerste bericht
Dit topic is gesloten. Staat je antwoord hier niet bij, gebruik dan de zoekfunctie van de Community of stel je vraag in een eigen topic.

34 reacties

• Auteur
  • Topper
  • April 20, 2023

@Remco_  kan jij hier nog bij helpen?

• Deelnemer
  • June 22, 2023

Ik loop tegen hetzelfde probleem aan (met dezelfde VPN - hi @Rambo88, collega).

VPN werkt prima op andere wifi netwerken, op 4G hotspot etc. maar niet op de KPN wifi. IPv6 uitgeschakeld in modem settings, maar nog steeds hetzelfde. Heeft iemand enig idee?

Nick83
Wijsgeer
Forum|alt.badge.img+25
  • Wijsgeer
  • June 22, 2023

IPv6 uitgeschakeld in modem settings

Daarna opnieuw opgestart?

• Auteur
  • Topper
  • June 22, 2023

gek genoeg lijkt het probleem, na mijn vakantie verdwenen te zijn. ik kan de VPN dus weer zonder problemen gebruiken. Hoe of wat er is veranderd in mijn geval blijft een raadsel

• Deelnemer
  • June 26, 2023

IPv6 uitgeschakeld in modem settings

Daarna opnieuw opgestart?

Ja, zelfs dan nog last van

Remco van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+16

Goedemiddag @Rambo88 en @mavimavi. Excuses ik was dit topic uit het oog verloren en het spijt mij dat ik er nu pas op terugkom. @mavimavi  Ervaar je de problemen nog steeds? Is alle software up to date? Heb je al contact gehad met de beheerder van de VPN op jouw werk?

@Rambo88 Is er je iets opgevallen qua wijzigingen? Heeft de VPN misschien een update gehad? 

• Helper
  • March 21, 2024

Bij ons op het werk zelfde probleem.

Op advies van KPN "Extra veilig internet" uitgeschakeld op de betreffende vestiging in de portal van KPN Zakelijk.

Daarna werkte het weer.

"Extra veilig internet" blokkeert allerlei poorten.

Bij ons werkte VPN ook gewoon thuis, maar niet op de zaak.

wjb
Wijsgeer
  • March 21, 2024

Dat is dan echt een enorme tekortkoming van "Extra Veilig Internet". Je zou daarbij toch minstens VPN verbindingen naar vertrouwde sites (eigen bedrijf, leveranciers, klanten, etc.) op moeten kunnen zetten.

• Helper
  • March 21, 2024

Hangt van de poort af waarover wordt gecommuniceerd. Poort 10433 wordt blijkbaar gehinderd door veilig internet.