Skip to main content
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.

Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.

Heeft iemand een suggestie?
Beste Erwin,



Zou je voor mij ook de software update willen uitvoeren? Vandaag al contact gehad met helpdesk en die hebben mij de modem laten resetten. Heeft geen resultaat blijft built 190 houden als firmware.



Kan momenteel niet van huis uit werken, we zijn hierachter gekomen na wissel modem na verhuizing. Voorheen v9 nu een v10a.



Alvastbedankt voor de snelle afhandeling.



Met vriendelijke groet
@srk en @maurice van heesch Ik krijg net terug van de technische dienst dat jullie modems ook niet vanaf hier te benaderen zijn.

Kunnen jullie ook een harde reset (reset gaatje) uitvoeren en mij vervolgens een seintje geven? Dan doen we een nieuwe poging!
@Memola : Ik heb je op de lijst gezet! We gaan het zo snel mogelijk verwerken!
@srk en @maurice van heesch Ik krijg net terug van de technische dienst dat jullie modems ook niet vanaf hier te benaderen zijn.

Kunnen jullie ook een harde reset (reset gaatje) uitvoeren en mij vervolgens een seintje geven? Dan doen we een nieuwe poging!




Zodra ik thuis ben.... zal rond 18:00 uur zijn
@Erwin_ Mijn modem is gereset. Wil je het nog eens proberen?
beste @Erwin_ ,

de router heeft een volle reset gekregen.



mvg

Eric
beste Erwin,



Maurice van Heesch heeft de modem gereset.
Hallo KPN,



Ik kan sinds de installatie van mijn nieuwe experia box V10a geen VPN verbinding meer maken. kunnen jullie dit voor mij oplossen?



MVG Arno



*Admin: samengevoegd.


@srk, @Eric Braam en @maurice van heesch . Ik heb het (opnieuw) voor jullie doorgezet. De nieuwe firmware zal z.s.m. worden gepusht.



@Arno van den Berge Laat je je gegevens achter op je profiel en laat een bericht achter wanneer je dit gedaan hebt. Dan kunnen we ook voor jou de nieuwe firmware aanvragen.
Hallo Viskash,



heb mijn profiel ingevuld hopelijk kun je nu de firmware voor mij aanvragen
@Arno van den Berge : Dankjewel! Ik heb je gegevens zojuist doorgestuurd!
Ik heb hetzelfde probleem. Kan niet meer thuiswerken. Het is mij onduidelijk wat ik nu moet doen?
Ik zit ook met deze probleem. Bent overgestapt naar KPN op 1 april en kom nu achter wat het probleem is geweest met mijn VPN. Ik zou ook graag deze update willen hebben. M.V.G.
Hoi @Poort . Ik heb je lijn doorgemeten en jij hebt een V10. Met de V10 zijn geen VPN problemen en alle protocollen werken hier op. Vanuit KPN kan ik daarom weinig doen. Hoogstwaarschijnlijk is er iets anders aan de hand. Heb je al contact gehad met je systeem administrator?

Mochten de problemen aanhouden wil ik je adviseren om een nieuwe topic aan te maken met duidelijk vermeld dat het hier om een V10 gaat. Wie weet heeft onze community dan nog praktische tips! :-)


@Dave English Ik heb je gegevens doorgestuurd en ik verwacht dat je op korte termijn weer van de VPN gebruik kunt maken!
@Dave English . We kunnen je experiabox niet bereiken en daarom hebben we jouw hulp nodig. Zou je het modem kunnen resetten? Daarmee bedoel ik een paperclip in het reset gaatje steken en minstens tien seconden vasthouden. Als je dat gedaan hebt, wil je me dan een seintje geven?
Beste Erwin ik heb net mijn router gereset met een paperclip. Bedankt voor het snel reactie en hoop dat mijn modem nu te bereiken is. Alvast bedankt.
Beste Erwin,



Sinds ik de Experia box v10a heb werkt mijn VPN verbinding ook niet meer. Ik werk veel vanuit huis dus kan er niet zonder. Heb al gevraagd bij KPN om mijn ouder Experia box weer retour naar mij te sturen maar dan kon niet. Zou jij mij kunnen helpen?
Graag ontvang ik ook de juiste filmware ik weer een VPN verbinding tot stand kan brengen. Alvast dank.
Ik heb een aantal klanten met dit probleem een stuk of 10, kan ik jullie daarvan de postcodes en huisnummers doorsturen?
@Erwin_ ik ben net terug van vakantie maar het lukt mij nog niet om thuis te werken. Kan het zijn dat de update nog niet doorgevoerd is? Thnx
@sixty_seven Welkom terug! Ik heb de lijn net even doorgemeten en je hebt wel de juiste firmware. De update is gelukt. Vermoedelijk is er iets anders aan de hand. Zou je (mocht je dat nog niet gedaan hebben) het modem een herstart willen geven? Wat gebeurt er precies als jij een VPN verbinding wil opzetten? Een screenshot zou ook helpen. 🙂
@EemSites : Je had gelukkig je profiel al ingevuld en ik heb je gegevens doorgestuurd. Binnenkort kun je weer van de VPN gebruik maken!

@MRE PASARIBU : Kun jij je profiel aanvullen en mij een seintje geven? :-)

@jaapjolman : Dat is mogelijk. Dat kunnen we het beste via een privéconversatie doen. Ik stuur je een berichtje.
Hoi @Erwin_ super, doe ik vanavond even
@Erwin_Ik heb mijn profiel aangevuld.