Skip to main content
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.

Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.

Heeft iemand een suggestie?
Dank @Erik_ voor de snelle (re)actie! Ik laat hier weten of het werkt.
Ik kan ook geen vpn tot stand brengen en ontvang graag de update
Bij mij werkt de vpn ook niet. Ik zou graag de update willen ontvangen zodat alles weer werkt.

Bvd dank.
Hallo Erik, na herinstallatie van de VPN client werkt deze weer. Bedankt voor je moeite. Groeten, Peter.
Ik wil ook graag de update ontvangen
Welkom hier, @Rinske93, @willempie99, en @tammmie! Dank voor het invullen van jullie gegevens. Ik heb de nieuwe firmware aangevraagd. Zodra dit geïnstalleerd is zal de Experia Box zich automatisch herstarten. Daarna kun je weer gebruik maken van de VPN.
Bedankt voor de goede service.

De vpn werkt weer.
KPN heeft deze week een update uitgevoerd op de Experiabox V10a.

Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.

Heeft iemand een suggestie?




Graag ook een firmware update
Ik wil ook graag de firmware update
Graag een firmware update
Graag hier ook een firmware update. Ik heb zojuist telefonisch contact gehad met de kpn helpdesk en die meneer kon mij hier niet mee helpen. Hij wist niet wat er speelde en toen ik uitlegde dat ik dit gelezen had kon hij het zich niet voorstellen. Wat een slechte ervaring. Hopelijk kan jij mij helpen.
Ik kan inderdaad helpen, @fdingler. Iul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik er mee aan de slag.



@KamerIT, @Pjg1970, dank voor het alvast invullen van de gegevens. Het zal wel maandag worden voor we de update kunnen doen. Ik kom er dan bij jullie op terug.
Ik @Erik_ dank je wel, bij deze heb ik mijn gegevens ingevuld.
Ik kan inderdaad helpen, @fdingler. Iul je gegevens in op je profiel, en laat weten als je dit gedaan hebt. Dan ga ik er mee aan de slag.



@KamerIT, @Pjg1970, dank voor het alvast invullen van de gegevens. Het zal wel maandag worden voor we de update kunnen doen. Ik kom er dan bij jullie op terug.


Dank je wel erik
Ik kan niet meer vpn opbouwen naar mijn bedrijf om mijn werk af te maken.

Buiten huis doet het altijd wel probleemloos.

Gebeld naar KPN en moest de vraag hier stellen.

Bij deze wacht ik graag op antwoord.



Yasser
Wat voor modem heeft u? Werkte het voorheen wel? Heeft u pas een ander modem?
Hallo Nick,



Wat voor modem heeft u?

Ik heb experia V10A,



Werkte het voorheen wel?

ja het deed het altijd goed voorheen, niets aan mijn laptop verandert.



Heeft u pas een ander modem?

Nooit, heb zelfs een vervangende aan KPN gevraagd wegens het niet kunnen aanzetten voor wifi share om FON uiteindelijk een keer te kunnen gebruiken, kreeg te horen dat ze de router niet zo maar kunnen omwisselen. 😠
@fdingler, @KamerIT: voor jullie is de update gestart. De Experia Box zal daarna uit zichzelf herstarten waarna de VPN weer bruikbaar is.



@Pjg1970, ik zie hier dat jij gebruik maakt van een V10, geen V10A. Voor de V10 is geen issue met VPN. Als jij dan ook problemen ervaart dan is het over het algemeen een probleem met de instellingen van je VPN-programma, of een probleem met de VPN-server. Kijk daar dan ook nog even goed naar en overleg eventueel met je VPN-provider. Kom je er niet uit, voel je vrij om een los topic aan te maken hierover.
ik wil ook graag een update ontvangen
Helaas. Update verhelpt niet het NAT probleem. Ik kan nog steeds geen NAT regel toevoegen
Dank @Erik_ voor de snelle (re)actie! Ik laat hier weten of het werkt.

En het lijk idd weer helemaal goed te functioneren! Thnx!
@Erik_ ik wil ook graag de update ontvangen bij mij werkt vpn ook niet.
Wie kan mij vertellen of er een fix is voor het NAT probleem. Er staan 3 nat regels in (heeft tie ws zelf aangemaakt) en ik wil er 1 toevoegen. Hij lijkt het te bewaren maar laat de toegevoegde regel niet zien in het overzicht.
@Yasser, ik heb je topic samengevoegd met dit verzameltopic. Er zit een bug in de V10A waardoor 2 VPN protocollen niet werken. Dit kan ik voor je verhelpen door het laten installeren van nieuwe firmware. Om dat te kunnen doen heb ik je gegevens nodig. Vul je forumprofiel in, en laat hier weten als je dit gedaan hebt.



@Marvella, dank voor de gegevens, ik heb de nieuwe firmware voor je aangevraagd. Het wordt vandaag ergens geïnstalleerd waarna de Experia Box zichzelf zal herstarten. De VPN is dan weer te gebruiken.



@KamerIT, deze update verhelpt alleen de VPN bug en doet verder niets. Je kunt hiervoor een los topic aanmaken. Geef daarin aan wat je precies doet, screenshot is ook altijd handig. We zien dat de V10A soms in de eerste vier regels dingen niet helemaal goed opslaat. Wat je ook nog zou kunnen doen is de 4e regel fake instellen en dan de gewenste op regel 5 en kijken of die wel pakt.
Goedemiddag. Hier werkt de VPN helaas ook niet meer. Graag ontvangen wij een update. Alvast bedankt!!