Nu werkt mijn VPN verbinding met kantoor niet meer.
Heeft iemand een suggestie?
Hallo medewerker van KPN,
Â
Via mijn modem V10a kan ik geen verbinding maken met VPN naar kantoor. Kan ik een update krijgen?
Â
Groeten,
Esther Kats
Kan ik ook een update krijgen naar mijn Experiabox V10a wegens hetzelfde probleem? ik heb nu build 190; het zou build 193 moeten zijn.
Alvast dank.
Update:
VoorÂ
Â
VoorÂ
Â
Hoi
ik heb de nieuwe experiabox niet opgehaald, omdat ik nog steeds aan het wachten ben op de nieuwe firmware. Deze zou bijna een week geleden gepusht worden, vandaar. Ik gaf al eerder aan dat ik de experiabox vervangen voor een oudere versie niet de juiste oplossing vindt, als het probleem mogelijk gewoon opgelost kan worden door een firmwareupdate.Â
Â
Â
Excuses,
Â
Hoi
Â
Hoi Erik
Ik heb de factory reset gedaan.Â
Hoi Erik,
ik heb sinds vorige week een nieuw modem
gekregen van KPN. Sinds dit nieuwe modem werkt mijn VPN niet meer en kan ik niet thuis werken. Ik heb de Experia Box v10A.
Daarnaast werkt mijn Philips Hue ook niet meer sinds ik dit nieuwe modem heb.Â
Ik heb gebeld met KPN en zij verwijzen mij hierin. Kan dit zo spoedig mogelijk opgelost worden?
Gr, nikitaÂ
Zojuist me forumprofiel ingevuld.
Â
Met vriendelijke groet,
Â
Nikita van Zonneveld
Beste Erwin,
heb net 1 dag een KPN abonnement wat prima werkt op de VPN verbinding na. Ik zie iets over firmware updaten. Kunnen jullie daar wat me voor me?
Â
Groet,
Â
Kees
Ook ik kan sinds de installatie van de nieuwe V10a modem (na overstap van Telfort naar KPN) geen verbinding maken met VPN op kantoor. Kan ik een update krijgen? Abonnement staat trouwens op naam van Roolvink.
Â
Groeten,
Desiree
Ik ben nog steeds niet geholpen met het probleem dat ik geen VPN verbinding kan maken en dat mijn Philips hue niet meer werkt.
Ik vind het nog al vreemd dat ik alleen op deze manier geholpen kan worden en tot nu toe nog amper geholpen ben.Â
Kan ik aub geholpen worden?
Â
Dank je,Â
Â
Dank voor het invullen van je profiel,Â
Â
Hoi
Beste Erik,
Dank voor je bericht maar inmiddels weer 6 dagen verder en nog steeds niks gehoord. Wat mij als laatste telefonisch is beloofd is dat er contact met mij op genomen zou worden voor een update van de router.
Inmiddels ben ik ruim 2 maanden aan het wachten! Kunnen jullie z.s.m. contact met mij opnemen om mij verder te helpen anders voel ik mij echt genoodzaakt mijn abonnement bij KPN op te zeggen en te gaan overstappen. Werk namelijk als zelfstandige vanuit huis dus een VPN verbinding is essentieel!!
Â
Hoi Erik,
Bedankt, ik mis alleen nog een indicatie hoe lang dit nog gaat duren? Is die firmware ook de oplossing voor mijn Philips hue?
Gr, NikitaÂ
Hallo allen! Ik heb nieuws.
Zoals jullie wel gemerkt hebben gaat het pushen van de tussentijdse firmware de laatste maand niet zo vloeiend als daarvoor. Dit vinden we zelf ook heel vervelend en we zijn achter de schermen druk bezig geweest om dit op te lossen. Echter is nu bekend geworden dat we in de komende twee weken nieuwe, algemene, firmware (versie v5.00.31 build420) voor de V10A gaan uitrollen. Deze gaat naar alle klanten, en bevat ook de oplossing voor het VPN probleem.
Â
Dat betekent dat we dan ook, per direct, niet meer de tussentijdse firmware gaan pushen omdat we dan alleen maar dubbel werk aan het doen zijn. Ik heb een topic gemaakt voor de nieuwe firmware. Zoals ik daar ook benoem, ik heb de vraag uitstaan of je deze update kunt forceren door je Experia Box te resetten. Zodra ik dat weet kom ik dat hier (en in het hoofdtopic over de update) vermelden.Â
Toevoeging: de update is inderdaad te forceren door een reset :)
Â
Concreet: Reset je Experia Box, en het probleem is verholpen.
Â
Dit topic is gesloten voor nieuwe replies. Er is géén structureel probleem meer met de V10A. Heb je problemen met VPN dan is het een individueel probleem dat over het algemeen op te lossen is door je instellingen na te kijken en contact op te nemen met je VPN provider/IT afdeling. Kom je er niet uit, maak dan gerust een eigen topic aan.
Dat is wel leuk maar 2 weken is best lang als je iets nodig hebt.
Ik heb mijn router al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen zodat de nieuwe build 193 er op kan worden gezet.
Â
Hoe moeilijk kan het zijn om een upgrade uit te voeren? Jammer ook dat ik het zelf niet kan.
Â
Ik vind de terugkoppeling langs deze weg ook veel te lang duren. Misschien dat bellen wel helpt.
mvgn Hans
@Erik_ zie mijn bericht van 5 dagen geleden. Ik heb mijn experiabox toen gelijk gereset, maar nog geen gewenst resultaat. Ik heb 't idee dat we er ‘bijna’ zijn. Ik wacht al 4 weken, kan je bij mij die firmware niet alsnog pushen. Om nu alsnog 2 weken te wachten is te gek voor woorden! Ik vertrouw op je begrip en medewerking in deze….
Ik heb vanochtend mijn V10a een harde reset gegeven en firmware v5.00.31 build420 gekregen. Op het eerste gezicht een aardige verbetering t.o.v. build 190
Om het ook nog even als losse reactie te doen: eerder vanmiddag heb ik ook bevestigd gekregen dat deze update te forceren is door je Experia Box te resetten. Doe dit dan ook, dan krijg je de build420 firmware gepusht :)
Â
Toevoeging: dit topic is gesloten voor nieuwe replies. Er is géén structureel probleem meer met de V10A. Heb je problemen met VPN dan is het een individueel probleem dat over het algemeen op te lossen is door je instellingen na te kijken en contact op te nemen met je VPN provider/IT afdeling. Kom je er niet uit, maak dan gerust een eigen topic aan
Enter your E-mail address. We'll send you an e-mail with instructions to reset your password.