Ten eerste excuus als deze topic als eens eerder besproken is maar ik ben nieuw hier en heb echt wel een aantal pagina’s door gelopen maar een duidelijk antwoord op mijn vraag vind ik niet echt dus vandaar deze nieuwe topic :)
Ik heb momenteel glas van Odido met een xgs-pon connectie waar ik 2 gig op heb. De ONT staat rechtstreeks op de UDM SE aangesloten met een netwerkkabeltje en verder heb ik voor de instellingen in de UDM alleen maar de VLAN hoeven in te stellen.
Nu is het zo dat ik ga verhuizen naar een plek waar ze momenteel alleen een AON aansluiting hebben gerealiseerd en er een Genexis kastje hangt van KPN in de meterkast. Nu wil ik eigenlijk weer precies hetzelfde gaan doen dus van de ONT naar de UDM SE.
Mijn vragen zijn deze : ten eerste kan ik nog steeds met een netwerkkabeltje van de Genexis naar de UDM SE ? en ten tweede hoef ik dan (net als bij Odido) alleen de VLAN aan te passen ? of moet ik de instellingen veranderen en als dat nodig is kan men mij dan uitleg geven wat ik moet aanpassen ?
alvast dank voor de reacties