(Nou er waren nogal wat topics over de “oude witte” KPN WiFi Versterker… Heb echt mijn best gedaan geen dubbel topic te vinden over deze firmware… Vond alleen maar topics met andere issues. Dus mocht ik er weer in geslaagd zijn een nieuw topic te openen terwijl er al eentje was: SORRY!)
Mijn verhaal: Afgelopen weken merkte ik op dat ik met twee van de drie WiFi versterkers problemen hadden. Alle apparaten, verbonden aan die versterkers, verbraken hun verbinding. Toen ik de WiFi versterker opnieuw opstartte (stekker eruit) was alles weer normaal.
Nu valt mij op dat die twee versterkers wat beide het issue hadden opeens firmware: 001.007.86 hebben. Terwijl mijn laatste, nu nog zonder een keer vast te lopen, WiFi versterker nog 001.007.85 heeft. Op de KPN Website is alleen de versie 001.007.85 te downloaden.
Nu denken jullie wellicht, als je die problemen had… Waarom wil je überhaupt die update?
Nou simpel. Mijn aller grootste ergernis is opgelost. De LED's kunnen nu uit. Zelfs met planning. Heb er namelijk eentje in de inloopkast staan en dat felle blauwe licht, licht nog net niet de hele ruimte op…
Dus graag zou ik die laatste versterker ook willen updaten. Deze slaagt er maar niet in om automatisch te updaten. Heb al van alles geprobeerd (harde en zachte reboot, verbinding verbreken, ff van de stroom af etc.). Heeft iemand de .86 update file voor mij?
Thanks!