Skip to main content

​Een nieuw topic is hier zeker weten de juiste plek voor!
Goed wifi is tegenwoordig ontzettend belangrijk, ik kan me ook goed voorstellen dat je er van baalt dat dat nu niet goed werkt.
Had je onze online wifimanager al doorlopen? Waar komt die op uit? Als je daarmee niet in je volledige huis boven de 20Mbit/s uitkomt zou die ook een aantal oplossingen aan moeten dragen zoals bijvoorbeeld gratis wifiversterkers!

100Mbit/s via Wifi kunnen we helaas niet garanderen maar met bovenstaande moet je toch een heel eind in de buurt kunnen komen!

Had je overigens de onderstaande topic ook al bekeken?

 

 

Waarom heb ik nu ineens een trage wifi inhuis

 

*admin: afgesplitst en quote toegevoegd.

Hoi @Wim 058, welkom op ons forum!
Ik heb een nieuw topic voor je vraag aangemaakt.
Met de onderstaande stappen moet je weer snel stabiel wifi kunnen krijgen in je huis:
 

Thomas schreef:

 

 Goed wifi is tegenwoordig ontzettend belangrijk, ik kan me ook goed voorstellen dat je er van baalt dat dat nu niet goed werkt.
Had je onze online wifimanager al doorlopen? Waar komt die op uit? Als je daarmee niet in je volledige huis boven de 20Mbit/s uitkomt zou die ook een aantal oplossingen aan moeten dragen zoals bijvoorbeeld gratis wifiversterkers!

100Mbit/s via Wifi kunnen we helaas niet garanderen maar met bovenstaande moet je toch een heel eind in de buurt kunnen komen!

Had je overigens de onderstaande topic ook al bekeken?

 


Ik heb geen reactie meer van je gezien dus ga ik ervan uit dat het gelukt is. Anders hoor ik het graag!