Skip to main content

Mijn mobiel is afgesloten vanwege een rekening van tv en internet thuis. Tv en internet thuis is pas rond 23 december 2020 ingegaan. Heb ik nog geen maand dus. Heb vanmorgen dus de rekening van 91 euro betaald en ben nog steeds niet aangesloten en krijg ook geen bevestiging. Heel raar dit allemaal en heel unfair. 

Hi Jolanda, welkom hier. 

Ik kijk dit graag voor je na. Zou je je KPN profiel willen aanvullen met alle relevante gegevens en hier een seintje willen geven als je dit hebt gedaan? 
 


Ik kan via de app dus niet mijn 06 toevoegen, terwijl dat er eerst gewoon bij stond, nu vanwege onderhoud lukt dat blijkbaar niet? 


Lukt het niet om je gegevens in te vullen in jouw Forum profiel? :point_left_tone4: Klikken op het woord profiel.
Graag het mobiele nummer, postcode en huisnummer, jouw geboortedatum en de laatste 3 cijfers van het rekeningnummer wat bij ons bekend is. Het vakje ‘Persoonlijke opmerkingen’ kun je gebruiken voor extra informatie. Als je dan hier een seintje geeft, kunnen wij het voor je nakijken.


Heb ik net gedaan😀


Dank! Je mobiele nummer is niet afgesloten vanwege een rekening voor Internet en TV: deze diensten staan los van elkaar. Ik heb je een privébericht gestuurd met een korte uitleg: voor verdere vragen raad ik je aan te bellen met onze klantenservice. Voor vragen met betrekking tot betalingen na blokkade kun je het beste bellen, het liefst tijdens kantooruren, met onze administratie op het nummer 0800 0402.


Dank je wel, alleen heb ik nog geen rekening gehad voor tv en internet thuis? Ik heb het nog geen eens een maand? Vanmorgen betaling voor mobiel gedaan en nog steeds niet aangesloten. Heb gebeld maar ze konden me niet verder helpen?

Mvg jolanda 


Voor Internet en TV is al een factuur + herinnering verzonden: ik stuur je bij deze een kopie van beide digitaal toe. Afhankelijk van hoe je de betaling overgemaakt hebt, geldt er een verwerkingstermijn. Een betaling via iDeal is binnen enkele uren verwerkt en een betaling die je zelf overgemaakt hebt, kan maximaal 3 werkdagen duren.


Oké nou bedankt voor je hulp in ieder geval, 

Fijne avond verder gr jolandaÂ