Skip to main content
Antwoord

Waarom zie ik meerdere WLAN apparaten in mijn Box 12?

• September 22, 2025
  • 2 reacties
  • 42 keer bekeken

Ben_1959
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2

Kan iemand mij vertellen waar al die wlan voor zijn? Ik heb een kpn box 12 en een superwifi2 aangesloten. 

Zie bijlage. 

Dank alvast

Beste antwoord door Jasper van KPN

Hoi ​@Ben_1959, dat zijn apparaten die met het Wifi netwerk zijn verbonden maar daarbij geen naam hebben om zichzelf te identificeren. Ik zie die bij mezelf ook in de lijst staan. Ik weet dat het bij mij smartlampen en smartstekkers zijn die via Wifi zijn verbonden. Heb jij dat soort apparatuur mogelijk ook aangesloten? Zo ja, dan zal dat het ook zijn bij jou 🙂

2 reacties

Jasper van KPN
Moderator
  • Moderator
  • Antwoord
  • September 23, 2025

Hoi ​@Ben_1959, dat zijn apparaten die met het Wifi netwerk zijn verbonden maar daarbij geen naam hebben om zichzelf te identificeren. Ik zie die bij mezelf ook in de lijst staan. Ik weet dat het bij mij smartlampen en smartstekkers zijn die via Wifi zijn verbonden. Heb jij dat soort apparatuur mogelijk ook aangesloten? Zo ja, dan zal dat het ook zijn bij jou 🙂

Ben_1959
Slimmerik
Forum|alt.badge.img+2
  • Auteur
  • Slimmerik
  • September 23, 2025

Hoi ​@Jasper van KPN ,

Dank voor je antwoord. Ja ik heb inderdaad Smart lampen en het aantal komt overeen met het aantal onbekende apparaten. Heb ik niet zo gauw bij nagedacht. Ik zal het even uitzoeken en de desbetreffende naam erbij zetten. Dank jewel voor de tip.