Skip to main content
Beantwoord

Wanneer is iets te oud?

  • 26 August 2024
  • 4 reacties
  • 102 keer bekeken

Ik vroeg mij af wanneer is iets oud en heb ik niet meer de huidige nieuwigheden ?

 

Heb hier een arris Vip2952v2 uit 2017 lijkt me al best een eind oud.

Modem is een Experia box V10 met 3 Experia wifi boxjes.

Ook die heb ik al JAREN ! Ben ook al echt jaren lid...

 

Mis ik niet de nieuwe dingen die er inmiddels zijn ?

Voor tv heb ik geen idee of het verouderd  is, maar het kastje heb ik even zeg maar, en alle nieuwe leden krijgen wel alle nieuwe apparatuur.

Maar bij het modem met dus wifi bijvoorbeeld kan ik wel snappen dat er nu met de experia box v12 of v14 waar zitten we, er wel nieuwe dingen zijn.

Als simpel voorbeeld het v10 Modem doet niet mee als Mesh netwerk, en dat mis ik nou net, ik schaf niet weer een experia wifi aan want ook die zijn oud inmiddels.

En heb ook wel snelheid en verbindings problemen, snelheid is absoluut niet stabiel en mijn samsung is regelmatig zijn wifi kwijt, tenminste is verbo den maar geen internet.....

Loop ik niet achter vraag ik me best iets af, ik betaal maandelijks genoeg geloof bijna 80 euro per maand zou je dan niet up to date gehouden mogen worden ? Ik snap dat dat niet altijd gaat maar eens in de 5 jaar ofzo spullen vervangen ???

 

Heb geen idee, maar vroeg het me zo eens af.....

 

Hallo @ArjanD300 ,

Jouw apparatuur is niet verouderd. Het wordt dan ook niet door KPN omgewisseld voor nieuwere apparatuur. 
 

Als jouw apparatuur verouderd is, dan ontvang je automatisch van KPN een bericht om deze dan om te ruilen. Maar dat is nu niet het geval. 


Als simpel voorbeeld het v10 Modem doet niet mee als Mesh netwerk

Er word momenteel nieuwe firmware uitgerold waarmee de v10 wel mee doet met het mesh netwerk. 


Bij KPN is iets te oud als het niet meer ondersteund wordt en er een omruilactie voor gaande is @ArjanD300 

Dat geldt bijvoorbeeld voor Motorola tv-decoders en modems van het type V9 en ouder.

Al het andere is nog gewoon bij de tijd en wordt nog steeds regelmatig ge-updated.

 

 


Als simpel voorbeeld het v10 Modem doet niet mee als Mesh netwerk

Er word momenteel nieuwe firmware uitgerold waarmee de v10 wel mee doet met het mesh netwerk. 

https://community.kpn.com/product-updates/experia-box-v10-update-naar-kpn-software-v10-c-24-06-02-612490


Reageer