Skip to main content

Ik heb een afspraak met een monteur vandaag tussen 10-12. Inmiddels is het 13 uur en nog niemand gehoord of gezien…. heb al maanden last van trage verbinding en wegvallende WiFi… met studenten in huis is dit niet handig, kost klauwen vol geld met alle GB’a die er nu doorheen slurpen. Klantenservice gebeld, kunnen niet in het monteurs ‘systeem’ 🤬🤬 komt hij nou wel? En wanneer komt hij??? Sta op t punt de boel op te pakken en een andere provider te zoeken! 

Heb al via Facebook geprobeerd, messenger, insta. KPN reageert nergens 


Beste @Annie12345, wat ontzettend vervelend dit! Is de monteur inmiddels geweest? Als ik nog iets voor je kan doen, wil je dan je forumprofiel aanvullen met je postcode + huisnummer en evt. klantnummer(s)? Ik help je er graag verder mee. 


Hej Marcia, dank voor je reactie inmiddels is de monteur geweest. Weliswaar anderhalf uur te laat en m’n hele dag weg uiteindelijk. Jammer dat je daar geen mogelijkheid mee hebt om contact te maken. Misschien iets om aan te werken  


Als zo'n monteur de hele dag gebeld word door klanten, dan doet zo'n monteur helemaal niks meer. Bedenk je eens dat die bij u aan het werk is en constant gebeld word. Dat is toch geen optie? 


Gelukkig maar! Ik ben het met je eens dat dit niet had mogen gebeuren. Zoals Nick aangeeft, kan de monteur inderdaad zelf niet gebeld worden door klanten. Andersom had wellicht wel gekund. Ik neem dit dan ook mee. Fijn dat het nu wel werkt!


Ik kan nergens mijn afspraak verzetten. Ik heb ooit een mail gehad dat je het kan verzetten die link werkt niet meer. En op mijn account staat u heeft geen afspraak terwijl ik die wel heb gemaakt voor morgen om 1 uur. 

 


Het was niet mijn bedoeling de monteur te bellen, maar toch vreemd dat de klantenservice daar niets in kan betekenen. Het is de monteur van KPN, dus zij moeten routes in kunnen zien. Nu is nergens mijn klacht vermeld, dus wordt er ook niets aan verbeterd


@Steph. is het je inmiddels gelukt de monteur te verzetten? Het is natuurlijk al 13 uur geweest, dus mijn bericht komt denk ik te laat! 

 

@Annie12345 ik neem jouw signaal zeker intern mee.