Skip to main content

Beste,

 

Ik heb van alles geprobeerd maar ik blijf mijn nat probleem behouden.

 

Ik zit op WIFI met een router van Neatgear XR500, ik heb alle poorten geopend zoals het moet maar het blijft moderate..

 

Please help me

sorry.. netgear


Welk modem heb je? heb zelf ook een xr500 maar voor open nat moet je hem in dmz zetten op xperiabox of als “exposed host” op de fritzbox.
dan is je nat gewoon open


voor open nat op cod hoef je trouwens alleen 3075 udp open te hebben, 80 500 etc etc word vnml xbox zelf gebruikt.


Welk modem heb je? heb zelf ook een xr500 maar voor open nat moet je hem in dmz zetten op xperiabox of als “exposed host” op de fritzbox.
dan is je nat gewoon open

Geprobeerd maar geen succes helaas


Hoi @19Amstaff84. Welkom op het KPN Forum. Wat vervelend dat je problemen ervaart met online gamen. Ik heb helaas zelf niet een antwoord op jouw vraag, maar wellicht kunnen andere forum gebruikers (@B100NL) jou wel verder helpen hierin. 


Het probleem is opgelost.

 

Wat @B100NL zei over DMZ ben ik er iets meer in gaan verdiepen en ik hem daar op een andere apparaat gekozen en dit was het stukje in experiabox. 

Vervolgens ben ik in mijn router gedoken  (XR500) en ik moest daar nog 1 stap doen en dat was onder settings→ WAN Setup→ NAT Filtering op open gezet.

Mijn NAT probleem in Warzone, Modern Warfare en Cold War was opgelost en hij staat op open.

 

Ik wilde het nog even delen en ik hoop dat ik hiermee een ander geholpen hebt.