Skip to main content

Ik ga mijn fritzbox laten vervallen en de NTU direct aan mijn USG koppelen. Enige vraag is waar ik het wachtwoord die ik moet gebruiken om USG aan het knp internet te koppelen?

 

Mijn username heb ik nog in mijn fritzbox gevonden. Is wel eentje die eindigt op @xs4all. Dus mogelijk moet die ook veranderen, maar passwoord is hidden. Vroeger vond ik dat op mijn xs4all pagina maar die bestaat niet meer. Dus iemand een tip. Want ik neem aan dat het niet op de experiabox staat die ik gekregen heb. De config etc, is wat ik gelezen heb simpel , aangezien ik puur internet heb en geen iptv etc.

 

Ik zie graag de tip tegemoet

Mag alles zijn. Als er maar iets staat.


zowel voor de inlog als je wachtwoord? Hoe word dan je aansluiting gecheckt?

 


zowel voor de inlog als je wachtwoord? Hoe word dan je aansluiting gecheckt?

 

KPN checkt niets. Vroeger werd dit voor herkenning van de aansluiting gebruikt. Dat is vervallen. Echter men gebruikt nog wel steeds het PPP protocol en die moet een waarde zien. Wat die waarde dus is , is niet meer interesssant.


zowel voor de inlog als je wachtwoord? Hoe word dan je aansluiting gecheckt?

Wat moet er gecheckt worden dan?

In de wijkcentrale word er voor gezorgt dat u een verbinding krijgt overeenkomstig uw abonnement. Dus de juiste snelheid en toegang tot tv dienst indien van toepassing. Als u het abonnement stop zet, dan zorg de wijkcentrale er voor dat u geen verbinding meer kan maken.


Ah ok, dit deel is voor mij echt onbekend gebied. Dan ga gewoon leeg laten en kijken of de boel kan regelen.


Ah ok, dit deel is voor mij echt onbekend gebied. Dan ga gewoon leeg laten en kijken of de boel kan regelen.

Nee, zo als hierboven reeds vermeld er moet een waarde ingevuld worden. Al zet je aa@bb met wachtwoord cc neer, er moet wat staan


Ah ok, dit deel is voor mij echt onbekend gebied. Dan ga gewoon leeg laten en kijken of de boel kan regelen.

Nee, niet leeg laten. Er moet wel iets staan.


Helder, had ff beter moeten omschrijven.. iets erin zetten. Morgen is niemand hier thuis.. dus kan ik het rustig even uitproberen. Dank voor de uitleg alvast 


Binnen 5 min had ik het fixed… had niet verwacht dat zo simpel was. Thx voor info mensen, nu gewoon direct USG op NT1 kastje top.


Reageer