Skip to main content

Ik overweeg de KPN superwifi access point aan te schaffen i.p.v. bijv. TP-Link of andere leverancier. Maar ik vind geen technische specificaties, zoals ik van de andere leveranciers wel kan vinden.

Om een goede vergelijking te kunnen maken, wil ik graag de technische specs ontvangen.

Alvast vriendelijk bedankt.

Hallo @FV2212 , zie onderstaande link voor uitgebreide info:

https://nl.hardware.info/artikel/9951/kpn-superwifi-superlatief-op-de-hoge-band


Hi @JanD JanD,

bedankt voor de link, daar is idd veel te vinden.

Welk type roaming wordt ondersteund zie ik helaas nergens, ook niet in de vergelijking met andere modems.

Ik zou verwachten dat de technische specs op de KPN site terug te vinden zouden zijn, zoals ook bij andere leveranciers.

Maar, de roaming dus.


Hallo @FV2212 , misschien dat forumgenoot @wjb  dat weet, wacht anders de reactie van een moderator af.

Succes.

 


Hallo @FV2212 , misschien dat forumgenoot @wjb  dat weet, wacht anders de reactie van een moderator af.

Dat wordt wachten op een moderstor van KPN. :sunglasses:


De typen roaming die ondersteund worden zijn 802.11k en 802.11r. Bij zowel de Super Wifi punten als de Experia Wifi. :relaxed:


@jordy.vanderbolt dat klinkt als snel overschakelen van ene naar andere station. Maar niet seamless, is dat correct??


@jordy.vanderboltdat klinkt als snel overschakelen van ene naar andere station. Maar niet seamless, is dat correct??

Snel overschakelen en seamless zitten beiden in het wifi apparatuur van KPN. En als toevoeging: ik zag in de link naar Hardware Info niet staan hoeveel antennes er in de Super Wifi zitten. In de Super Wifi zitten 4x4 MIMO anntennes.


@jordy.vanderbolt  bedankt!

Suggestie om technische specs op de website te zetten, evt. achter link zodat mensen die dat willen weten (zoals ik) het makkelijk kunnen vinden.

Dankje, Frans


Hi @FV2212 , in dit topic (klik hier) nog een plaatje van het binnenwerk, eerder geplaatst door iemand die de SuperWiFi op eigen risico heeft opengemaakt. Het voetje zat hem in de weg bij het ophangen ‘vlak’ tegen de wand. Je ziet de 4 antennes goed zitten.