Skip to main content

Sinds een jaar ervaren wij slechtere wifi en wegvallend huistelefoon signaal. Voorheen konden we door het starten en een extra wifi versterker het goed weer goed krijgen, ook is de monteur een keer langs geweest. Toeneas het weer goed. Maar nu ervaren we weer zelde probleem, zelfs erger... Zou dit te maken kunnen hebben met onze versie van de experia box versie 8? Moet deze ge-update worden? KPN geeft aan dat er ivm Corona geen monteur langs kan komen. Hoe nu verder?

De v8 loopt al een tijdje mee maar werkt meestal perfect.  Heb je em al een keer terug gezet naar fabrieksinstellingen?


Hoi @Marjaluiks . Als ik het goed lees is er dus ook een wifi versterker aangesloten? Wat voor type?

Dat van die onderbrekende telefoonlijn kan inderdaad op een issue met het modem duiden. Gebeurt dat ook nog steeds?


Wifi versterker van Experia. Dat met de telefoon is nog zo, gaat over, zie je aan lamp maar werkt niet. Wij hebben de telefoon aangesloten bij mijn ouders (ook KPN) en daar werkt de telefoon wel.


Kun jij je profiel aanvullen en dan hier een seintje geven als je dat gedaan hebt, @Marjaluiks ?


Heb profiel aangevuld


Hoi @Marjaluiks . Dank voor de informatie. 

Het modem lijkt ook bij het doormeten wat kuren te hebben. Zou jij het apparaat eens kunnen resetten via het reset gaatje? (paperclip in het gaat, gedurende 10 seconden. Daarrna zou je moeten zien dat íe opnieuw gaat opstarten. Dit duurt 5 a 10 minuten )

Als de problemen daarna terugkeren, laat het weten en dan lijkt het mij raadzaam om een nieuwe experiabox voor jou te regelen. 


Ik heb niks meer gehoord en ga er voorlopig van uit dat je voldoende informatie hebt. Mocht je toch nog vragen hebben, stel ze gerust.