Skip to main content

Sinds een paar dagen wegvallende heos signalen. al langere tijd problemem. Daarom superwifi punten aangeschaft. Ging aanvankelijk goed. Tot een paar dagen geleden. Vanmiddag lange sessies gehad met kpn en heos om iets te doen aan het wegvallende heos signaal. Kpn heeft een apart netwerk voor de heos ontvangst aangemaakt. 
Probleem blijft hetzelfde. Wegvallende heossignalen elke paar minuten. 

Hoi @C6T, welkom bij ons op het forum. Dat klinkt niet prettig inderdaad. Je hebt al veel geprobeerd met de telefonische collega's begrijp ik, ik heb dezelfde mogelijkheden als hun. 

Met het Extra Wifi netwerk wat je nu hebt ingesteld zou ik ook verwachten dat dat beter gaat. Hebben andere apparaten op datzelfde netwerk ook last van een wegvallend signaal, of alleen de Heos? Als het alleen de Heos is, kan het ook iets zijn in de instellingen van de Heos zelf.


Ik heb de oplossing gevonden. 
ik had drie super wifi pubten van KPN. Ik heb in de woonkamer 2 punten weggehaald. 1 Heos box met wat zwakkere ontvangst op het beste ontvangstpunt opgehangen.

De wifi ontvangst is nu uitstekend en de elke 20 seconden wegvallende signalen behoren tot het verleden.