Skip to main content

Goedemorgen,

Sinds een jaar overgestap van een andere partij naar KPN. Mede voor snelheid en het stabiele KPN netwerk.

Ik heb destijds direct de modem vervangen met een Unifi Dreammachine omdat mijn complete thuisnetwerk Unifi betreft. 

Bij DSLReport.com altijd netjes A+ scores.

Helaas sinds 2 weken last van wegvallend internet. Tijdens o.a. gamen valt internet dan om de 2 uur een 10 seconden weg. Eerste paar seconden totaal geen internet gevolgd door bijna een opbouwende snelheid weer terug. (Discord kwaliteit die o.a. steeds wat beter wordt.) Zowel bedraad als wifi. In dit jaar niks veranderd aan het thuis netwerk dus ga er vanuit dat dit niet het probleem is.(natuurlijk alles geprobeerd, kabels gecontroleerd, updates, reset, etc)

Helaas werk de tool op deze site niet.

Wat zou hier een probleem kunnen zijn?

 

Groeten

Bart

Hoi @ICy074, welkom hier. 

Ik durf zo niet te zeggen waar dit aan ligt. En nu je een eigen router hebt aangesloten hebt is dat ook erg lastig te onderzoeken. Wil ik dus dieper in jouw verbinding duiken wil ik je vragen om ons modem aan te sluiten. 
Zou je dan ook jouw profiel willen voorzien van gegevens. Hoor ik van je als je dat gedaan hebt. 

Mocht je een glasvezelaansluiting hebben wil ik je eerst aanraden om het glasvezelkastje een stroomloos te maken voor minimaal 2 minuten.