Skip to main content
Antwoord

Wifi beheer via MijnKPN app, pagina laadt niet

• October 21, 2025
  • 6 reacties
  • 97 keer bekeken

Het beheren van het wifi netwerk via de mijn kpnapp lukt hier sinds gisteren niet meer. Wifi pagina wordt niet geladen. De app doet wel een poging. Er draait een rondje maar de pagina opent niet. De hoofdpagina van de mijnkp app komt weer in beeld. Cache legen helpt niet, herinstallatie van de app ook niet

S24+ Android 16 UI 8

Beste antwoord door Jan van KPN

Goedemorgen ​@Punter en bedankt voor jouw bericht/melding :)

Gelukkig is dit probleem inmiddels verholpen en alles zou weer moeten werken zoals je dat mag verwachten. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat ons dan vooral weten waar je nog tegenaan loopt!

6 reacties

JanD
Superuser
  • Superuser
  • October 21, 2025

Bij mij idem dito.

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 21, 2025

Hoi ​@Punter 

Ik kreeg vanochtend de update v6.35.2 binnen uit de Play Store. Die doet bij mij precies hetzelfde. De vorige versie (v6.35.1) gaf geen problemen.

De moderators zien meer signalen en zetten het door naar het product team.

• Auteur
  • Helper
  • October 21, 2025

Dankjewel, ook hier v6.35.2

• Auteur
  • Helper
  • October 21, 2025

Zoals in ander topic al gemeld werkt alles weer

In mijn geval na het legen van de cache en het invoeren van het beheerwachtwoord van het modem. Reageert nog wel wat aan de trage kant

RBxx
Superuser
Forum|alt.badge.img+23
  • Superuser
  • October 21, 2025

Dat was een goeie ​@Punter 👍

Bij mij hielp “Cache legen” niet en toen heb ik “Gegevens wissen” gekozen.

Toen was de app ‘schoon’ en na inloggen met KPN ID en verbinden met mijn modem via beheerwachtwoord deed ook Mijn wifinetwerk het weer.

Jan van KPN
Moderator
Forum|alt.badge.img+14
  • Moderator
  • Antwoord
  • October 22, 2025

Goedemorgen ​@Punter en bedankt voor jouw bericht/melding :)

Gelukkig is dit probleem inmiddels verholpen en alles zou weer moeten werken zoals je dat mag verwachten. Mocht je toch nog problemen ervaren, laat ons dan vooral weten waar je nog tegenaan loopt!