Skip to main content

Zojuist met iemand van de klantenservice gesproken en samen tot de conclusie gekomen dat het WiFi in mijn woning in zijn geheel niet voldoet aan waar ik KPN maandelijks flink voor betaal. Er wordt 20Mb door de hele woning gegarandeerd maar zo nu en dan blijkt uit metingen dat ik niet eens de 1Mb haal… Ik gebruik een Dus om op mijn werkkamer ‘bekabeld’ te kunnen werken, maar die verbinding valt ook regelmatig weg.

Zitten aan de eettafel heb ik bijna helemaal geen WiFi, terwijl ik nog geen 8 meter verwijderd ben van het modem.

Tijdens het gesprek een meting gedaan die bij 9 Mb down stopte en niet verder wilde, bij een tweede meting ineens 30Mb.

Ik heb niet de mogelijkheid om een kabel te trekken en allerlei wifi-punten in huis neer te zetten. De DVS oplossing is al een lapmiddel dat af en toe werkt. Als ik die oplossing ook wil bij mijn werkplek bij de eettafel moet ik nieuwe DVS aankopen. Betalen voor een lapmiddel is natuurlijk al raar, maar dat mij nu wordt aangeboden om SUPERWIFI te krijgen met wel 50 euro korting, maar wederom geen garantie voor werkend internet is natuurlijk absurd.

De beste jongen aan de lijn kon niets betekenen, want hij was niet bijmachte mij iets ‘te geven’ vanuit zijn functie maar kon me ook niet doorverbinden naar iemand die dat wel kan. Advies: dien een klacht in. Samen gezocht naar klachtenformulier maar NERGENS te vinden. Alleen de mogelijkheid om een monteur te laten langskomen met een starttarief van 60 euro! KPN kan niet leveren wat het beloofd en voor het oplossen moet IK betalen!

Laatste advies: start een topic op het forum… Misschien kunnen ze daar iets… Dus bij deze. Wie kan mij echt helpen het WiFi in huis werkend te krijgen. Op het niveau waar ik me nu al scheel voor betaal. Ik neem alle producten bij KPN af. Thuis en mobiel. Misschien een concurrent? 

 

Jammer dat ik geen reactie krijg en niet wordt geholpen. 
@Joep1965 graag een reactie of advies we te doen met mijn klacht. 


Wij hebben hetzelfde probleem. Al jaren klant bij kpn. Altijd tevreden geweest. Sinds een paar maanden slechte wifi in huis. Internet is hier 1,5 jaar geleden aangesloten. Toen al slechtere verbinding boven. Daarom toen bij de monteur een Xperia wifi gekocht. Dus zelfs niet gratis gekregen ook al was de wifi slecht. Nu is de wifi weer slecht. Zelfs op de kamer waar boven de wifi versterker is aangesloten hebben we slechte wifi. Meerder malen met de klantenservice gesproken. Als uit de wifi manager bleek dat de wifi slecht zou zijn zou er een gratis monteur langskomen. Dit is uiteindelijk gebleken. Er is een gratis monteur beloof. Monteur staat hier op de stoep en zegt dat er kosten zijn. Uiteindelijk is de monteur weg gegaan. Dus nog steeds slechte wifi. Hele slechte service voor een vaste klant die maandelijks een behoorlijk bedrag betaald voor goed werkend internet thuis. We kunnen nu alleen beneden internetten. Boven geen internet, zelfs niet met de wifi versterker op die kamer. 


Helaas geen reactie meer waardeloze troep dit, kan niet wachten op weer op te stappen naar Ziggo


@Deanvt Ik ben maar een helpende klant en ben je topic uit het oog verloren.  Dat komt omdat je aangehaakt heb op een bestaand forum waarschijnlijk. Maar goed. Even alles op een rijtje. Box 12, slecht Wi-Fi signaal dat is het probleem.  Heb je verder nog iets aangesloten op het modem? Is de snelheid bekabeld wel goed?


Ik heb nooit slechte wifi gehad ,maar sinds ik de experia 10 heb is het een groot drama .en na taloze keren aan de lijn te hebben gezeten met kpn .en tig keer alles doorgemeten .kom ik tot de conclusie dat kpn de weg kwijt is .nu voor de zoveelste keer superslechte wifi boven. gaat na een wifi manager check een paar weekjes redelijk ,dan weer drama en nee er is niks verandert .

Vindt het gewoon niet kunnen dat je als jarenlange klant ben voor je (gratis draadloos superwifi ) moet betalen .

En nieuwe klanten ze gratis krijgt .ben klaar met kpn .

Gaat er straks weer zo'n huppelkutje van kpn  reageren via het forum .je moet je routter hard resetten etc etc etc bla bla bla .ben er klaar mee godverdegodver :rage:


Wat heb je zelf al gedaan om de wifi te verbeteren,


Joep de slimmerik 

Ik heb altijd goede wifi gehad pas na de experia v10 box is het veranderd /slecht geworden dus ik begrijp niet waar je naartoe wil gaan ik betaal kpn elke maand rond de 80 euro en kpn levert een product wat niet aan de verwachting voldoet. 

Ik verkoop electrische  fietsen en als ik deze adviseert en ze blijken niet te kunnen wat ik heb verkocht, dan MOET IK  het oplossen en niet zeggen bedraad ze maar met een verlengsnoer of een aggregaat. 

 


Het grote verschil is dat jij garantie geeft op die fietsen. Er is niet één provider die garantie geeft op de Wi-Fi snelheid.  Waar ik naar toe wil is jou helpen om goed Wi-Fi te krijgen. Natuurlijk kan de v10 kapot zijn maar anderzijds is de v10 het best modem ooit.