Skip to main content

Hallo,

 

ik heb een eufy camera en die gaat steeds offline in de nacht. Hoe kan ik dit oplossen? Moet de camera op een 2,4ghz verbonden worden want heb nu beide en kan het in de modem niet aanpassen. Aanpassing komt niet door is er iets met de modem?

 

iemand ervaring?

Hallo @RYG 

 

Als ze nu gewoon verbinden lijkt het mij niet aan 2,4GHz of 5GHz te liggen, dan heb je meestal helemaal geen verbinding.

Heb je misschien een schema in het modem ingesteld die WiFi 's nachts uitzet?

Welke eufy gaat het om, welk KPN modem heb je (EB V10, V10A of Box 12) en heb je ook nog extra WiFi punten zoals SuperWiFi's?


Hi GeSp,

 

Bedankt voor je reactie. Ik heb een KPN zte experia box v10. Verder heb ik geen aanpassingen in de modem gedaan ik heb de modem wel eens terug gezet naar fabrieksinstellingen en dan opnieuw ingesteld maar ook dat heeft niet geholpen. Ik heb ook meerdere ip camera's geprobeerd en allemaal gingen ze nachts offline. Nu heb ik een Eufy anker 2k indoor camera en die doet hetzelfde. Er zijn ook geen extra wifipunten.

 

Wat zou het kunnen zijn? Zodra ik thuis kom gaat de camera weer online heel vreemd vind ik het.

 

Ik hoop dat iemand kan helpen

 

 


Als ik in de modem de 5ghz verbinding een ander netwerknaam geef zie ik dit nergens terug. Lijkt alsof de modem geen wijzigingen wilt doorvoeren. Ook als ik de radio uitzet.

 

https://blinqblinq.com/eufy-camera-offline/#:~:text=If%20your%20Eufy%20camera%20is,and%20power%20cycle%20the%20devices.


Hi RYG,

 

Je kan i.d.d. proberen of het splitsen van de WiFi helpt, druk je wel op Toepassen nadat je iets gewijzigd hebt?
Zie ook dit kennisbankartikel over het Splitsen van de WiFi:

 


Yes uiteraard maar zie geen enkele wijziging bij netwerken als ik zoek.


Raar, blijven de wijzigingen wel in het modem zichtbaar?

 

Je zou kunnen proberen of het resetten en opnieuw instellen van de V10 helpt.

 


Hoi @RYG en welkom hier op ons forum :)

Vreemd, ik kan dit ook niet meteen verklaren om eerlijk te zijn.

 

Raar, blijven de wijzigingen wel in het modem zichtbaar?

 

Je zou kunnen proberen of het resetten en opnieuw instellen van de V10 helpt.

 

Heb je deze stappen nog doorlopen en zo ja, heeft dit nog iets opgeleverd? 


Ik heb de stappen doorlopen en de verbindingen 2,4ghz en 5ghz gesplitst maar het probleem blijft aanhouden. 
 


Welk probleem, het niet zien van de verschillende WiFi namen of het offline gaan van de camera?

De 5GHz WiFi zal je natuurlijk alleen zien als je apparatuur dat ondersteunt.


Camera blijft offline gaan in de nacht


Camera blijft offline gaan in de nacht

Heel irritant @RYG :(

Zou je deze link eens willen openen en kijken of je hier wellicht iets aan hebt?


Het is mij opgevallen zodra ik mijn lamp aanzet thuis gaat de camera weer online?

 

Zou dit toch iets zijn met de camera instellingen?


Het is mij opgevallen zodra ik mijn lamp aanzet thuis gaat de camera weer online?

 

Zou dit toch iets zijn met de camera instellingen?

Om wat voor type lamp gaat het hier @RYG?