Skip to main content

Hallo,

ik heb een cleverdog camera gekocht, en krijg die dus niet verbonden met WiFi!

heb al een andere camera die het wel doet. Nu weet ik niet of ik die geïnstalleerd heb met een oudere modem, maar heb nu dus de v10a en kan in de modem instellingen de wpa2 nergens omzetten naar wpa only zoals word besproken.

iemand tips hoe ik dit kan oplossen?

kpn gebeld en mee gekeken,maar geen stap verder na een uur. Toen werd gezegd dat ik een andere modem moest aanvragen,dus gedaan de dag erna maar toen kreeg ik te horen dat ze dat niet doen, en niks in de modem aan mogen passen of helpen als de randapparaten niet van kpn zijn.

kan iemand mij helpen???

Hallo @Cleverdog1975 , als je die camera nog terug kunt geven doe dat dan want alléén WPA is een zeer slechte beveiliging, als je dat instelt in je modem lijdt ook je andere wifi-apparatuur daar onder, moet je niet willen. Het alternatief is de camera bekabeld aansluiten, dat kan wèl of een camera kopen die WPA2 ondersteunt.

Succes.

 

 


Hallo janD, ik heb er al op draaien dus waarom deze dan niet? Zijn dezelfde camera’s


Voor een Cleverdog camera moet de wifi beveiliging juist op WPA2-only staan.


Ja klopt! Maar dat krijg ik dus niet voor elkaar


En deze ondersteunt dus wpa/wpa2 enz. 


Als het goed is gebruikt de V10a sowieso WPA2.

Dit kan je zien op de WLAN pagina bij "Authetication Method".


Ja klopt. Staat op wpa2- personal. Maar kan daar dus niks veranderen. Dat is de enige optie die er staat


Ja klopt. Staat op wpa2- personal. Maar kan daar dus niks veranderen. Dat is de enige optie die er staat

Dat is dan ook de juiste waarde, het probleem moet dus een andere oorzaak hebben.


Gemixt 2,4 en 5 signaal?

 

Kan ook een vervelende combinatie zijn soms.

 

 


Nee. Ik heb de 5 ook uitgeschakeld